جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مراسم تودیع دادستان شهرستان دشتستان، امروز چهارشنبه 8 مهر ماه با حضورفرماندار دشتستان، معاون قضایی دادگستری استان بوشهر، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد...
کد خبر: ۱۵۲۰۹
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: مراسم تودیع دادستان شهرستان دشتستان، امروز چهارشنبه 8 مهر ماه با حضورفرماندار دشتستان، معاون قضایی دادگستری استان بوشهر، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: یکی از ارکان مهم تحقق عدالت و قسط اسلامی و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی آحاد جامعه متولیان امر قضا هستند و از آنجائیکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ، نظام قضایی مبتنی بر قانون اساسی ، شریعت و احکام و مقررات اسلام است وظایف قضات را سنگین تر نموده است .
\nدکتر ارسلان زارع اظهار داشت : قاطعیت ، سرعت در انجام امور و تصمیم گیری و البته با دقت لازم یعنی به موقع تصمیم گرفتن و تصمیم درست گرفتن لازمه کار دادستان است .

\n\n

وی با تاکید  بر تلاش برای کاهش اطاله دادرسی، ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده های کیفری را خواستار شد و از همه ادارات، نهادها و سازمان های مردم نهاد خواست تا با رویکرد فرهنگی و اجتماعی دادسرا، دادگاه و دادگستری را در رسیدن به اهداف مطلوب یاری رسانند.

\n\n

\n\n

معاون قضایی دادگستری استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: پیش از این، جرائم خشن زیادی در دشتستان رخ می داد تا حدی که آمار قتل به 50 فقره در سال نیز می رسید اما با تلاش و کوشش دستگاه قضاء این شهرستان، شورای تأمین و مسئولین برقراری تأمین امنیت در این شهرستان، امروز شاهد امنیت بالا هستیم.

\n\n

جعفر مقدس ضمن تقدیر از تلاش های دادستان عمومی و انقلاب اسبق این شهرستان ابراز داشت: با رفتن حیدر مبرا از دادگستری دشتستان، وی در دادگستری شهرستان بوشهر ادامه فعالیت خواهد داد.
\nوی ضمن امانت خواندن مسئولیت ها و مناسب دولتی ابراز داشت: احترام به ارباب رجوع، تابع قانون بودن، افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها، افزایش اطلاعات عمومی مردم در خصوص جرائم از جمله نکاتی است که همواره باید به ان توجه داشت.

\n\n

در پایان این مراسم از زحمات دوازده ساله حیدر مبرا تقدیر و یاسر حیدری به عنوان سرپرست  دادستانی و معاون دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان معرفی گردید.

\n\n

همچنین وحید انصاری به عنوان رئیس جدید دادگستری بخش شبانکاره و احمد رضا دامی نیز به عنوان رئیس دادگاه عمومی سعدآباد معرفی گردیدند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر