يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اجرای طرح توسعه فضای سبز منطقه ویژه پارس از ماه آینده آغاز خواهد شد و دراین طرح درمدت سه سال یکهزارو 300 هکتار به فضای سبز این منطقه افزوده می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، مهدی یوسفی افزود: با توجه به اهمیت بالای فضای سبز، توسعه این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.\n\nوی اضافه کرد: دراین ارتباط طرح های مختلفی اجرا و چند طرح مهم فضای سبز تدوین شده است که تکمیل و اجرای آنها در بهبود شرایط زیست محیطی منطقه نقشی مهم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۲۳۱
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اجرای طرح توسعه فضای سبز منطقه ویژه پارس از ماه آینده آغاز خواهد شد و دراین طرح درمدت سه سال یکهزارو 300 هکتار به فضای سبز این منطقه افزوده می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، مهدی یوسفی افزود: با توجه به اهمیت بالای فضای سبز، توسعه این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.

\n\n

وی اضافه کرد: دراین ارتباط طرح های مختلفی اجرا و چند طرح مهم فضای سبز تدوین شده است که تکمیل و اجرای آنها در بهبود شرایط زیست محیطی منطقه نقشی مهم خواهد داشت.

\n\n

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: به منظور ارتقا شاخص های زیست محیطی به عنوان یک هدف درازمدت، باید شش هزار و 400 هکتار فضای سبز در منطقه ویژه پارس ایجاد شود که عملیات طرح توسعه یکهزارو 300 هکتاری فضای سبز این منطقه بزودی اجرایی می شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه این طرح درمدت سه سال اجرا می شود، افزود: برطرف کردن دغدغه های زیست محیطی در منطقه مهمترین هدف اجرای این طرح است.

\n\n

یوسفی از اجرای 200 هکتار فضای سبز در فاز نخست این طرح خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای ماه آینده آغاز می شود و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: به منظور توسعه فضای سبز در منطقه ویژه پارس، مدیریت خدمات این سازمان با مشارکت دستگاه های اجرایی برنامه های متنوعی را پیش خواهند برد و در این زمینه از ظرفیت متخصصان سازمان های جنگل های کشور استفاده می شود. 

\n\n

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مسئولیت ایجاد زیرساخت های طرح توسعه میدان های گازی پارس جنوبی و شمالی را به عهده دارد. 

\n\n

طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی هم اکنون در شهرستان های عسلویه و کنگان استان بوشهر در دست اجراست. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر