سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای فراهم شدن اشتغال معلولان توانمندسازی مهارتی آنان امری ضروری است که دراین راستا راه‌اندازی تعاونی‎های تولیدی و اشتغال معلولان مورد توجه قرار گیرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست با جمعی از ناشنوایان برجسته در رشته‎های گوناگون ورزشی وهنری استان بوشهر اظهار داشت: توانمند سازی معلولان در حرفه‎های مهارتی زمینه اشتغال آنان را فراهم می‎کند که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۵۲۴۹
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای فراهم شدن اشتغال معلولان توانمندسازی مهارتی آنان امری ضروری است که دراین راستا راه‌اندازی تعاونی‎های تولیدی و اشتغال معلولان مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست با جمعی از ناشنوایان برجسته در رشته‎های گوناگون ورزشی وهنری استان بوشهر اظهار داشت: توانمند سازی معلولان در حرفه‎های مهارتی زمینه اشتغال آنان را فراهم می‎کند که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

وی با بیان اینکه مشکل بیکاری یکی از مهم‎ترین دغدغه خانواده‎ها و مسئولان است تاکید کرد: با برنامه‎ریزی انجام شده حل این مشکل در اولویت برنامه‎ها قرار دارد که نیاز به مشارکت جدی جویندگان کار در حوزه مهارت افزایی است.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مهارت افزایی معلولان دررشته‎های مورد علاقه و متناسب با نیاز جامعه گفت: با مهارت افزایی و راه‌اندازی تعاونی تولید و کارآفرینی مشکل اشتغال معلولان در کوتاه مدت برطرف می‎شود.

\n\n

سالاری، با بیان اینکه معلولان استان بوشهر در رشته‎های ورزشی در سطح المپیک، جهانی، آسیایی و ملی خوش درخشیدند تصریح کرد: نگاه مسئولان استان بوشهربه حمایت هیئت‎های ورزشی و ورزشکاران در تمامی رشته‎ها است.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، وی با تاکید بر توجه به گسترش ورزش‎های همگانی برای توسعه سلامت بیان کرد: علاوه بر گسترش ورزش‎های همگانی، ورزش‎های قهرمانی در استان بوشهر مورد حمایت جدی قرار دارد که دراین دو حوزه برنامه ویژه‌ای تدوین شده است.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به 3 درصدی استخدامی معلولان در دستگاههای اجرایی تصریح کرد: هر چند گام‎های موثری برای حل مشکلات و اشتغالزایی معلولان برداشته شده است ولی سهم سه درصدی معلولان برای اشتغال در دستگاه‎های اجرایی باید محقق شود.

\n\n

سالاری، از اجرای طرح ورزشگاه معلولان تحت عنوان زمین پارآ المپیک دربوشهر خبرداد و گفت: برای تسریع در اجرایی شدن این طرح لازم است طراحی آن انجام شود تا با تخصیص اعتبارات لازم در مدت معینی این ورزشگاه ساخته شود.

\n\n

دراین نشست برخی از ناشنوایان مشکلات خود را با استاندار بوشهر در میان گذاشتند که راهکارهای لازم برای حل این مشکلات ارائه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر