يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع متوسطه به ارودهای راهیان نور اعزام خواهند شد.\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی  اظهار داشت: استان بوشهر افتخار دارد که در دوران دفاع مقدس ۴۷۱ شهید دانش آموز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.\n\nوی افزود: همایش امروز بهانه خوبی است که بگویم استان بوشهر تنها ریسعلی دلواری و خالو حسین دشتی ندارد بلکه شهید مهدوی نیز از این دیار است.\n\nمدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: شهرستان دشتی نیز علاوه بر خلق حماسه در فرهنگ، علم و معرفت نیز در سطح استان پیشتاز است.
کد خبر: ۱۵۳۲۱
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع متوسطه به ارودهای راهیان نور اعزام خواهند شد.
\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی  اظهار داشت: استان بوشهر افتخار دارد که در دوران دفاع مقدس ۴۷۱ شهید دانش آموز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

\n\n

وی افزود: همایش امروز بهانه خوبی است که بگویم استان بوشهر تنها ریسعلی دلواری و خالو حسین دشتی ندارد بلکه شهید مهدوی نیز از این دیار است.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: شهرستان دشتی نیز علاوه بر خلق حماسه در فرهنگ، علم و معرفت نیز در سطح استان پیشتاز است.

\n\n

وی در خصوص ارودهای راهیان نور نیز گفت: در سال گذشته هزارو۶۵۴ دانش آموز دختر وپسر با همراهی دو هزار و ۳۵۴ دست اندر کار به ارودهای راهیان نوز اعزام شدند.

\n\n

کرمی تصریح کرد: در سال جاری نیز بیش از ۱۲ هزار دانش آموز اعم از دختر و پسر اعزام می‌شوند که امروز اولین کاروان به این مناطق اعزام می‌شوند.

\n\n

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: دانش آموزان به هویت و مفاخر خود افتخار کنید.

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر