شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کشتارگاه دام بوشهر تجهیز و نوسازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری بعدازظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه بخش سلامت تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات در بخش دامپزشکی است.\n\nوی با اشاره به شعار امسال سلامت مبنی بر امنیت غذایی از مزرعه تا سفره، اضافه کرد: توجه به زنجیره غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و دامپزشکی نیز باید زمینه سلامت مواد دامی و گوشتی را فراهم سازد.
کد خبر: ۱۵۴۲۹
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کشتارگاه دام بوشهر تجهیز و نوسازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری بعدازظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه بخش سلامت تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات در بخش دامپزشکی است.

\n\n

وی با اشاره به شعار امسال سلامت مبنی بر امنیت غذایی از مزرعه تا سفره، اضافه کرد: توجه به زنجیره غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و دامپزشکی نیز باید زمینه سلامت مواد دامی و گوشتی را فراهم سازد.

\n\n

استاندار بوشهر به ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش آبزیان اشاره کرد و ادامه داد: صادرات آبزیان یکی از اولویت‌های استان بوشهر است که باید تلاش کنیم تا زمینه صادرات آبزیان استان تسهیل شود.

\n\n

وی با اشاره به استفاده از بخش خصوصی برای توسعه بازارهای فروش محصولات دریایی و آبزیان، گفت: بازار آبزیان در شهرهای استان بوشهر ایجاد خواهد شد.

\n\n

سالاری با بیان اینکه این بازار در راستای توسعه طرح‌های گردشگری انجام می‌شود، اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی لازم از بخش گردشگری در این زمینه انجام خواهد شد.

\n\n

وی از نوسازی، تجهیز و راه‎اندازی کشتار دام بوشهر خبر داد و بیان کرد: کشتارگاه چاه‌کوتاه در تامین گوشت قرمز استان نقشی مهم دارد که زمینه حمایت از آن فراهم می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر نیز در این نشست از پلمپ ۱۲ مرکز عرضه مواد گوشتی دراستان بوشهر به سبب تخلفات بهداشتی خبر داد و گفت: بررسی وضعیت بهداشتی مواد غذایی در مراکز عرضه و توزیع را در دستور کار داریم.

\n\n

مرتضی بحرانی با بیان اینکه امسال یک‎هزار و ۳۵۰ تن میگو از استان صادر شده است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای ۱۷ کارگاه فرآوری و صادرات آبزیان با کد اتحادیه اروپا است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر