سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیراستان بوشهر گفت: در 90 درصد روستاهای این شهرستان طرح هادی اجرا شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، صادق صداقت روز شنبه به مناسبت روز روستا در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان دیر افزود: در سال گذشته 20 طرح هادی روستایی در این شهرستان اجرا شد.\n\nوی، ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستائیان و خدمات بهزیستی و عمومی از اهداف مهم اجرای طرح های هادی روستایی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۵۴۴۰
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیراستان بوشهر گفت: در 90 درصد روستاهای این شهرستان طرح هادی اجرا شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، صادق صداقت روز شنبه به مناسبت روز روستا در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان دیر افزود: در سال گذشته 20 طرح هادی روستایی در این شهرستان اجرا شد.

\n\n

وی، ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستائیان و خدمات بهزیستی و عمومی از اهداف مهم اجرای طرح های هادی روستایی عنوان کرد.

\n\n

\n\n

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیردر باره بهسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی گفت: درسال جاری 60میلیون ریال برای بهسازی و تعمیرات هر واحد مسکونی شهری و 50میلیون ریال برای واحدهای مسکونی روستایی وام بلاعوض در نظرگرفته شده است.

\n\n

وی افزود: برای تعمیر واحدهای مسکونی شهری برای 110 فقره در شهر و روستا تسهیلات تا سقف 120میلیون ریال با کارمزد5 درصد پرداخت شده است.

\n\n

وی با اشاره به صدور سند مالکیت روستایی گفت: از سال گذشته تاکنون 418 فقره سندمالکیت روستایی دراین شهرستان صادر و یکهزار و 433 پرونده برای سند دارکردن مالکیت شهری تشکیل که تاکنون 400 مورد آن پاسخ داده شده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، صداقت ادامه داد: سال گذشته طرح محوطه سازی و تکمیل سرویس های بهداشتی مصلای جمعه دیر به اتمام رسیده و در سال جاری برای فاز سوم آن که شامل اجرای سردرب ورودی است 900میلیون ریال اختصاص یافته است.

\n\n

وی گفت: در سال جاری دو زمین چمن مصنوعی با اعتبار دو میلیارد و 800میلیون ریال در روستای لمبدان پایینی و شهنیا مورد بهره برداری قرارگرفت و درسال جاری در صورت تامین زمین مورد نیاز هفت زمین چمن مصنوعی روستایی در روستاهای این شهرستان احداث خواهد شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر