دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با ارسال تصاویر و متن به فکرشهر؛
فکرشهر: 5 عضو شورای شهر برازجان با ارسال جوابیه ای به پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر، تکذیبیه ی روز گذشته ی سخنگوی شورا را محکوم کرده اند...
کد خبر: ۱۵۴۵۴
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰

فکرشهر: 5 عضو شورای شهر برازجان با ارسال جوابیه ای به پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر، تکذیبیه ی روز گذشته ی سخنگوی شورا را محکوم کرده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پس از درج خبر تعیین روز برازجان در پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر، سخنگوی شورا متنی برای این پایگاه ارسال کرد و تصویب چنین تاریخ و روزی در شورای شهر برازجان را تکذیب نمود که این متن با واکنش 5 عضو شورا مواجه شده است.

\n\n

در پاسخ ارسالی اعضای شورای شهر برازجان به فکرشهر، آمده است:

\n\n

در پاسخ به اظهارات سخنگوی شورا به تاریخ انتشار 14/7/1394، اینجانبان محمدتقی گرمسیری، سیده خدیجه حسینی، سعید اسماعیلی، هادی کفاش و بهادر قائدی، در مقام نمایندگان مردم در شورای شهر برازجان، نظر مردم شریف برازجان را در بیان حقایق و رد اظهارات غیر واقع سخنگو در خصوص مصوبه روز برازجان به مطالب ذیل جلب و قضاوت را به عهده شما می گذاریم:

\n\n

1- از جمله آسیب ها و بی رحمی های برخی اعضای این شورا، خود رایی و عدم تمکین و احترام به آرای اکثریت قانونی نمایندگان دیگر شورا در حفظ آرامش و رعایت قاعده کار شورایی است که آن ها را به رعایت قانون و منع تنش و اختلاف افکنی توصیه می کنیم؛ البته که یدالله مع الجماعه...

\n\n

2- در راستای تعیین و نامگذاری روز برازجان، پیرو جلسات مکرر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و شورا، موضوع تعیین و نامگذاری روز برازجان طبق دعوتنامه شماره 72/4/ش مورخ 7/7/94 (تصویر شماره 1) در دستور کار شورا قرار گرفت که متاسفانه برخی اعضاء با طرح پیشنهادات انحرافی و ایجاد تنش مانع رای گیری و خواهان طرح موضوع در جلسه دیگری شدند، که جلسه بعدی طی دعوتنامه شماره 742/4/ش مورخ 11/7/94 (تصویر شماره 2) با دستورکار تعیین و نامگذاری روز برازجان به اعضاء ابلاغ شد که در این جلسه بعضی اعضاء با دستور رئیس شورا نظرات مخالف و موافق خود پیرامون 4 گزینه از قبل مصوب و گزینه پیشنهادی جدید را اعلام نمودند و ما 5 نفر به کررات بطور شفاهی و حتی با بلند کردن دست، پیشنهاد گرده افشانی درخت نخل را مورد تایید و تصویب خود قرار دادیم.که بر اساس ماده 3 دستورالعمل قانونی، اصل بر رای گیری به صورت علنی است مگر به تقاضای اکثریت حاضر به طور مخفی انجام پذیرد. که سخنگو با اظهاری خلاف حقیقت ادعا نموده هیچگونه رای گیری در این مسئله صورت نگرفته و جلسه بدون اتخاذ تصمیم خاصی به پایان رسیده که اکاذیبی محض می باشد.

\n\n

3- پس از تصویب پیشنهاد یادشده با 5 رای که رئیس شورا نیز در آن جلسه موافقت خود با این مصوبه و رای آوردن این مصوبه را طی بیانی اعلام نمود، مصوبه با انجام مراحل قانونی توسط منشی اول (آقای قائدی ) نوشته و توسط دبیرخانه تایپ و به امضای ما 5 نفر به اضافه ریاست محترم شورا رسید (تصویر شماره 3) و نامه ارسال به فرمانداری نیز الصاق گردید. ولی متاسفانه پس از قرار دادن صورتجلسه در اختیار نایب رئیس شورا و سخنگو جهت امضاء، ایشان ضمن اقدام به مخدوش نمودن و قلم بردن در مصوبات قانونی صورتجلسه، آن را پنهان و مانع ثبت و ارسال آن به فرمانداری شدند که بعد از آن نیز با اعمال فشار به رئیس شورا، اجازه امضاء نامه ارسال به فرمانداری را نمی دهند.

\n\n

4- سخنگو ادعا نموده در مهلت ده روزه جهت ارائه پیشنهادات جدید، این پیشنهاد مطرح نگردیده که این جانبه سیده خدیجه حسینی به عنوان ریاست وقت شورا اعلام می کنم که این پیشنهاد در وقت مقرر به این جانبه ابلاغ گردید از طرفی هیچ مصوبه ای در این خصوص که پیشنهادات جدید نیز مجددا در کمیسیون طرح شود وجود ندارد و قرار بر این بوده پیشنهادات جدید به چهار مورد قبل اضافه و جهت رای گیری نهایی در دستور کار شورا قرار گیرد که این مراحل به درستی صورت گرفت.

\n\n

5- یکی از علل مخالفت سخنگو با این مصوبه قانونی، طرح پیشنهادی اش برای روز برازجان است که اول فروردین می باشد، صرفنظر از این که این پیشنهاد در دو جلسه اخیر مطرح و هیچ موافقی نداشت، حال به نظر شما مردم فهیم چه ارتباطی بین این مناسبت و روز شهرمان قابل تصور و توجیه است..!! آیا یکم فروردین که سالروز جنایت وحشیانه ماموران شاهنشاهی در مدرسه فیضیه قم به سال 1342 است واز طرفی بعنوان میراث کوروش درجشن نوروز همه فارسی زبانان عالم و مناسبتی ملی به حساب می آید اصلا زمینه ای برای طرح و پیشنهاد روز برازجان دارد؟!!

\n\n

6- اینجانبان حوادث تاسف بار اخیر را که قطعا اسباب تالم خاطر و جریحه دار شدن احساسات مردم عزیز را به دنبال داشته با عزم جازم و قاطعیت در مراجع قضایی و شبه قضایی مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد و اجازه قانون شکنی و تشویش اذهان مردم و جامعه را نخواهیم داد.

\n\n

\n\n

تصویر شماره 1

\n\n

\n\n

تصویر شماره 2

\n\n

\n\n

صورتجلسه ی نشست شورا و تصویب روز برازجان

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر