شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش جم گفت: دانش‌آموزان جم در استان بوشهر رتبه برتر را کسب کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید علیرضا سجادی چهارشنبه شب در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مهم و ارزشمند است و همه باید در راستای اعتلای این نهاد مقدس تلاش کنند.\n\nمدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: در سال گذشته با عنایت مسئولین و استفاده از ظرفیت‌های پیرامونی، قدم‌های موثری در راستای ارتقاء آموزش و پرورش شهرستان برداشته شد و افتخارات درخشانی در سطح استان و کشور نصیب این مجموعه شد.
کد خبر: ۱۵۴۷۶
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش جم گفت: دانش‌آموزان جم در استان بوشهر رتبه برتر را کسب کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید علیرضا سجادی چهارشنبه شب در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مهم و ارزشمند است و همه باید در راستای اعتلای این نهاد مقدس تلاش کنند.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: در سال گذشته با عنایت مسئولین و استفاده از ظرفیت‌های پیرامونی، قدم‌های موثری در راستای ارتقاء آموزش و پرورش شهرستان برداشته شد و افتخارات درخشانی در سطح استان و کشور نصیب این مجموعه شد.

\n\n

وی با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی اظهار داشت: ارزشیابی و امتحان، عامل مهمی در راستای شناسایی توانمندی‌های دانش‌آموزان است و آموزش و پرورش در راستای فرایند یاددهی و یادگیری همواره به این مهم اهتمام ویژه و لازم داشته و دارد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: با توجه به گزارش توصیفی و تحلیلی اداره کل آموزش و پرورش استان از نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه 94، در رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی، شهرستان جم برای دومین سال متوالی رتبه اول استان بوشهر را کسب کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی وجود استعداد های درخشان در شهرستان را عامل مهمی در کسب این موفقیت دانست و گفت: شهرستان جم با پیشینه‌ای درخشان همواره شاهد بروز و ظهور این استعدادها در عرصه‌های مختلف بوده و وظیفه ما بالفعل کردن استعدادهای بالقوه فرزندان این دیار است.

\n\n

سجادی کسب این موفقیت را حاصل همت و پشتکار فرهنگیان و دانش‌آموزان تلاشگر شهرستان دانست و از فرهنگیان، دانش‌آموزان و همه عواملی که موجبات این موفقیت را فراهم کرده‌اند قدردانی و تشکر کرد.

\n\n

وی یادآور شد: میانگین نمره ورقه دانش‌آموزان شهرستان جم از میانگین نمره کشوری نیز بالاتر بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر