يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان بر لزوم توجه به محتوای عزاداری‌ها در دشتستان تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به اهمیت ازدواج جوانان، اظهار داشت: بی‌رغبتی جوانان برای ازدواج معضل بزرگی است و باید نسبت به فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه اهتمام ورزیم.\n\nوی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و افزود: باید به محتوای مجالس اهمیت بدهیم و در راستای کیفیت بخشیدن به مراسمات عزاداری و جذب جوانان و نوجوانان به مراسم محرم اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۱۵۵۰۲
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: امام جمعه برازجان بر لزوم توجه به محتوای عزاداری‌ها در دشتستان تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به اهمیت ازدواج جوانان، اظهار داشت: بی‌رغبتی جوانان برای ازدواج معضل بزرگی است و باید نسبت به فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه اهتمام ورزیم.

\n\n

وی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و افزود: باید به محتوای مجالس اهمیت بدهیم و در راستای کیفیت بخشیدن به مراسمات عزاداری و جذب جوانان و نوجوانان به مراسم محرم اهتمام ورزیم.

\n\n

امام جمعه برازجان به حادثه منا اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باید در دستور کار قرار گیرد و کشورهای اسلامی در راستای شناسایی عاملان و مسببان این حادثه تلخ تلاش کنند.

\n\n

مصلح بیان کرد: تشکیل شورای مناسب اسلامی برای مدیریت حرمین شریفین و همچنین تشکیل کنگره بین‌المللی حادثه منا برای شناخت کم و کیف حادثه و برخورد با عاملان واقعه تلخ منا امری مهم است که نباید فراموش شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی بر لزوم الزام آل‌سعود برای مسئولیت‌پذیری و تعیین تکلیف واقعه منا تاکید کرد و گفت: به فرموده رهبر انقلاب، در صورت همکاری نکردن آل‌سعود شاهد پاسخ خشن و سخت ایران اسلامی خواهیم بود.

\n\n

امام جمعه برازجان به بیانات رهبر انقلاب در زمینه رابطه با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: رابطه با شیطان بزرگ ممنوع است چون هیچ نفعی ندارد و ضرر هم دارد.

\n\n

مصلح با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا یک اصل اعتقادی است گفت: امریکا همواره شیطان بزرگ است و باید شعار مرگ بر آمریکا نهادینه شود.

\n\n

وی همچنین از مردم در استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) تقدیر کرد و خواستار تداوم این مسئله در شهرستان‌های مختلف شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر