چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طرح ضربت کنترل بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با حضور بخشدار و تیم های بازرسین بهداشت محیط در شهر آبپخش انجام شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، طرح ضربت کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهر آبپخش با حضور بخشدار منطقه آبپخش و همچنین اکیپهای بازرسی شبکه بهداشت و درمان دشتستان انجام شد.
کد خبر: ۱۵۵۲۴
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: طرح ضربت کنترل بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با حضور بخشدار و تیم های بازرسین بهداشت محیط در شهر آبپخش انجام شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، طرح ضربت کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهر آبپخش با حضور بخشدار منطقه آبپخش و همچنین اکیپهای بازرسی شبکه بهداشت و درمان دشتستان انجام شد.

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،خانم سیده فاطمه حسینی در رابطه با این طرح ضربت گفت : خوشبختانه با حمایتهایی که از جانب  ریاست شبکه شده است و همچنین همکارهای بین بخشی که در شهرهای مختلف شهرستان داریم ،این طرح ضربتها به صورت مداوم و مستمر دربخش های مختلف شهرستان در حال انجام است.

\n\n

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت این طرح ضربت  با حضور 4 اکیپ 2 نفره از بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای ،که از 25 مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی بازدید بعمل آوردند ،انجام شده و در حدود 300 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع آوری  و امحاء گردید.

\n\n

از نکات برجسته این طرح ،به حضور بخشدار شهر آبپخش آقای مردان لو ،در کنار بازرسین بهداشت محیط در بازدیدها ،میتوان اشاره نمود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر