سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: برنامه رادیویی پارس و توسعه از 18 مهرماه و همزمان با سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس بر روی آنتن می رود.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ایوب بنوی با اعلام این خبر گفت: این برنامه رادیویی با هدف برقراری ارتباط دو سویه صنعت و جامعه به معرفی فعالیت ها ، ظرفیت ها و دستاوردهای صنعت نفت در پایتخت انرژی ایران اسلامی خواهد پرداخت.
کد خبر: ۱۵۵۴۰
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: برنامه رادیویی پارس و توسعه از 18 مهرماه و همزمان با سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس بر روی آنتن می رود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ایوب بنوی با اعلام این خبر گفت: این برنامه رادیویی با هدف برقراری ارتباط دو سویه صنعت و جامعه به معرفی فعالیت ها ، ظرفیت ها و دستاوردهای صنعت نفت در پایتخت انرژی ایران اسلامی خواهد پرداخت.

\n\n

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس با قدردانی از همراهی مدیرکل صدای و سیمای مرکز بوشهر  معاونت و مدیر تولید صدای آن مرکز در فراهم آوردن شرایط جهت تولید و به روی آنتن رفتن این برنامه رادیویی گفت: این برنامه به تهیه کنندگی و گویندگی خانم خدیجه آبزن و در روزهای زوج هفته از ساعت 11 تا 11:30 صبح به روی آنتن خواهد رفت.

\n\n

ایوب بنوی خاطرنشان کرد: اولین بخش این برنامه از ساعت 11 صبح روز شنبه 18 مهرماه همزمان با سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس و با پیام مدیرعامل سازمان به روی آنتن خواهد رفت.

\n\n

گفتنی است مدت زمان این برنامه رادیویی سی دقیقه و شامل گفتگو ، گزارش های مردمی و صنعتی ، خبر ، ارائه دستاوردها و معرفی ظرفیت ها ی منطقه با هدف جذب سرمایه گذار  می باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر