پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار آبپخش از افتتاح حساب ویژه حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در شهرداری آبپخش خبر داد.به گزارش فکرشهر، حسین عباسی صبح امروز در نشست با ورزشکاران و هنرمندان آبپخش اظهار داشت: آبپخش از مهم‌ترین شهرهای دشتستان و استان است و برای رشد و توسعه این شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: هدف شهرداری و شورای شهر حمایت کلی از فرهنگ و هنر و ورزش است و به این اقشار با هر سلیقه‌ای نگاه ویژه خواهیم داشت و در مجموعه شورا و شهرداری نگاه تبعیض‌آمیز نداشته و نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۵۵۶
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۴

فکرشهر: شهردار آبپخش از افتتاح حساب ویژه حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در شهرداری آبپخش خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین عباسی صبح امروز در نشست با ورزشکاران و هنرمندان آبپخش اظهار داشت: آبپخش از مهم‌ترین شهرهای دشتستان و استان است و برای رشد و توسعه این شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: هدف شهرداری و شورای شهر حمایت کلی از فرهنگ و هنر و ورزش است و به این اقشار با هر سلیقه‌ای نگاه ویژه خواهیم داشت و در مجموعه شورا و شهرداری نگاه تبعیض‌آمیز نداشته و نخواهیم داشت.

عباسی افزود: شورای شهر به شهرداری اجازه حمایت از ورزشکاران، هنرمندان و اهالی فرهنگ را داده و شهرداری نیز تا آنجایی که امکان داشته باشد در خدمت فرهنگ، ورزش و هیئت‌های مذهبی شهر خواهد بود.

شهردار آبپخش اضافه کرد: شهرداری فارغ از حواشی بر حمایت خود از فرهنگ و هنر و ورزش ادامه خواهد داد و در راستای اعتلای نام آبپخش بزرگ در صحنه‌های مختلف عزم جدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح حسابی ویژه برای حمایت از ورزشکاران و اهالی فرهنگ و هنر از گام‌های اساسی شورا و شهرداری برای حمایت از این دو قشر تاثیر گذار جامعه است که با آینده‌نگری همراه است و امیدواریم بتوانیم با اجرایی کردن این کار سهم ناچیزی در اعتلای فرهنگ و ورزش آبپخش داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال این شهر نیز از کمک مالی شهرداری و شورای شهر به فوتبال خبر داد و افزود: جا دارد از شهرداری و شورای شهر تشکر کنم که در برخی موارد از هزینه شخصی خودشان برای رشد فوتبال کمک می‌کردند و زمینه‌ساز انجام مسابقات فوتبال می‌شدند.

نادر اخلاقی اضافه کرد: مردم آبپخش علاقه زیادی به ورزش و به ویژه فوتبال دارند و حمایت از ورزشکاران موجبات رضایتمندی شهروندان می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر