جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: امکان برداشت حداکثر 100 میلیون متر مکعب از سد رئیسعلی دلواری در سال جاری وجود دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شاپور رجایی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه کشاورزی و آب در دشتستان اظهار داشت: تامین منابع آب مورد نیاز کشاورزی در سراسر شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیران آب استان است و در این مسیر از تمام امکانات و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌گیریم.
کد خبر: ۱۵۵۶۴
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: امکان برداشت حداکثر 100 میلیون متر مکعب از سد رئیسعلی دلواری در سال جاری وجود دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شاپور رجایی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه کشاورزی و آب در دشتستان اظهار داشت: تامین منابع آب مورد نیاز کشاورزی در سراسر شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیران آب استان است و در این مسیر از تمام امکانات و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌گیریم.

\n\n

وی افزود: برگزاری اینگونه نشست‌ها و کارگروه‌ها در راستای شناخت مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای غلبه بر معضلات و دغدغه‌هاست و امیدوار هستیم با همفکری و تلاش دسته‌جمعی مدیران و کشاورزان و ذی‌نفعان بتوانیم به اهداف لازم برسیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بحرانی دانستن وضعیت منابع آب شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: نهایت امکان بهره‌برداری از آب سد شهید رئیسعلی دلواری برای ما در سالجاری 100 میلیون متر مکعب است.

\n\n

رجایی با بیان اینکه لازم است کشاورزان شهرستان بیش از گذشته همکاری کنند، ابراز داشت: کشاورزان با اصلاح الگوی کشت، به کارگیری روش‌های نوین آبیاری و افزایش بهره‌وری در کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی اهتمام ورزند.

\n\n

وی گفت: با توجه به وسعت شهرستان دشتستان و سطح بالای زیر کشت این شهرستان، باید نهایت توان و ظرفیت موجود را در بهبود وضعیت آب کشاورزی به کار ببندیم و انتظار داریم مسئولان جهاد کشاورزی استان نیز همکاری کنند.

\n\n

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، مقرر شده که اراضی شبانکاره تحت آبیاری شبکه سد رئیسعلی دلواری در سال جاری صرفاً به کشت گندم، جو و کلزا بپردازند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر