شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: همایش اصل همتایی در ازدواج در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام رضا جمالی اظهار داشت: همایش اصل همتایی در ازدواج ساعت 10 صبح دوشنبه در محل دانشگاه فرهنگیان بوشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی کارشناس خانواده و استاد دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۵۸۸
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: همایش اصل همتایی در ازدواج در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام رضا جمالی اظهار داشت: همایش اصل همتایی در ازدواج ساعت 10 صبح دوشنبه در محل دانشگاه فرهنگیان بوشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی کارشناس خانواده و استاد دانشگاه برگزار می‌شود.

\n\n

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان بوشهر افزود: یکی از اهداف این نهاد فراهم کردن ازدواج آسان در بین دانشجویان است که بدین منظور ثبت‌نام نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی آغازشده است.

\n\n

وی تأکید کرد: ازدواج‌های ساده، بدون تشریفات و بی‌پیرایه باعث بنیان گرم خانواده در جامعه می‌شود.

\n\n

جمالی یادآور شد: ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا پایان مهرماه ادامه دارد و در همین راستا و به‌منظور تقویت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، به‌‌هنگام، آگاهانه و پایدار برنامه‌ریزی‌ شده است و کاروان زوج‌های دانشجویی به‌طور رایگان و با حمایت نهاد نمایندگی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

\n\n

وی در پاسخ به اینکه در زمان ثبت‌نام آیا نیاز است هر دو نفر حضور داشته باشند، به فارس گفت: در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند فقط یکی از آن‌ها به‌عنوان داوطلب اصلی اقدام به ثبت‌نام نمایند.

\n\n

جمالی بابیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های استان بوشهر می‌توانند در جشن ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند تصریح کرد: دانشجویان پس از ثبت‌نام، مدارک لازم را جهت تایید به دفتر نهاد دانشگاه مربوطه ارائه نمایند.

\n\n

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان کرد: به دانشجویانی که امسال در ازدواج دانشجویی ثبت‌نام می‌نمایند سه بسته آموزشی که شامل بسته آموزشی شماره یک قبل از اعزام به سفر و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد ارائه می‌گردد بسته آموزشی شماره دو در زمان حضور در سفر در قالب کارگاه‌های آموزشی و به‌صورت حضوری ارائه می‌شود و بسته آموزشی شماره سه نیز بعد از پایان سفر و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد ارائه خواهد شد.

\n\n

وی تأکید کرد: به داوطلبینی که از بسته‌های آموزش مجازی استفاده و در آزمون نهایی آن شرکت نمایند، به‌ قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از قبیل کمک‌هزینه سفرهای زیارتی، دستگاه تبلت و… اهدا خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر