سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تامین جهیزیه یک‌هزار زوج جوان توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مجید گزدرازی اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند.\n\nوی افزود: در یکسال اخیر حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد در شهرستان‌های مختلف رشد محسوسی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده‌آل فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۱۵۵۸۹
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تامین جهیزیه یک‌هزار زوج جوان توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مجید گزدرازی اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

\n\n

وی افزود: در یکسال اخیر حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد در شهرستان‌های مختلف رشد محسوسی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

\n\n

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرکشی به شهرستان‌های 10 گانه در استان بوشهر در واقع به منظور آشنا شدن با مشکلات و معضلات و دغدغه‌های مددجویان انجام می‌شود و امیدوار هستیم در کاهش مشکلات و رضایتمندی جامعه هدف به اهداف خود برسیم.

\n\n

گزدرازی تصریح کرد: در شهرستان کنگان اقدامات بسیار خوبی برای تسهیل امور مددجویان و ایتام تحت پوشش انجام گرفته و خیران نیز همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد دارند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی یادآور شد: کمک به ازدواج مددجویان و افراد تحت پوشش امر بسیار مهم و از اولویت‌های این نهاد است و در دو سال گذشته تلاش موثری برای تحقق این مهم انجام گرفته است.

\n\n

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از تامین جهیزیه یک‌هزار زوج جوان توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و گفت: در قالب طرح کوثر در سال 93 تعداد 861 جهیزیه و امسال نیز تاکنون 146 جهیزیه نوعروسان تحت پوشش تامین شده است.

\n\n

گزدرازی بیان کرد: برای اجرای طرح کوثر در یکسال اخیر تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال اعتیار هزینه شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر