جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حکم اعدام سه شرور مسلح که با شرکت در سرقت‌های مسلحانه متعدد، قتل و قدرت‌نمایی با اسلحه امنیت منطقه کازرون را خدشه‌دار کرده بودند صبح امروز در این شهرستان به اجرا درآمد...
کد خبر: ۱۵۶۰۸
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: حکم اعدام سه شرور مسلح که با شرکت در سرقت‌های مسلحانه متعدد، قتل و قدرت‌نمایی با اسلحه امنیت منطقه کازرون را خدشه‌دار کرده بودند صبح امروز در این شهرستان به اجرا درآمد.

\n\n

 به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، سه محکوم به اعدام به‌نام‌های «نریمان – ج»، «یاسر – ج» و «ناصر – پ» که احکام آنان در دادگاه انقلاب کازرون صادر شده بود، پس از تأیید احکام آنان در شعبه 32 دیوان عالی کشور و تنفیذ معاون اول قوه قضائیه با رعایت موازین شرعی و قانونی و با حضور جمع کثیری از مردم کازرون اجرا شد.

\n\n

این سه نفر، باقی‌مانده باند شرارت و سارقان مسلحی بودند که دامنه شرارت آنان به حوزه‌های قضایی ممسنی، کازرون و حتی استان بوشهر نیز رسید بود و حتی در جریان دستگیری این تبهکاران یک نفر از کارکنان نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

\n\n

سه نفر دیگر از همدستان این اشرار به تحمل 10 سال حبس و تبعید محکوم شدند و یک نفر دیگر از اعضای دیگر این باند نیز حین درگیری با مأموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیده بود.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر