جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: صیاد پرندگان شکاری در منطقه تربت حیدریه خراسان رضوی پس از سه شبانه روز تعقیب دستگیر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: یک نفر از اهالی بوشهر با همدستی فردی بومی اقدام به صید پرندگان شکاری در حوزه استحفاظی تربت حیدریه کرده بود که پس از سه شبانه روز تعقیب و مراقبت در منطقه تربت حیدریه دستگیرشد.
کد خبر: ۱۵۶۴۲
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: صیاد پرندگان شکاری در منطقه تربت حیدریه خراسان رضوی پس از سه شبانه روز تعقیب دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: یک نفر از اهالی بوشهر با همدستی فردی بومی اقدام به صید پرندگان شکاری در حوزه استحفاظی تربت حیدریه کرده بود که پس از سه شبانه روز تعقیب و مراقبت در منطقه تربت حیدریه دستگیرشد.

\n\n

سعید پشم چی گفت: با همکاری و تعامل یگانهای شهرستان های خواف و فریمان وبه دنبال تحقیقات صورت گرفته، مخفیگاه آنان شناسایی وبا کمک نیروی انتظامی و اخذ نیابت از داستان عمومی و انقلاب تربت حیدریه این متخلفین دستگیر شدند..

\n\n

وی بیان کرد: طبق اعترافات متخلفین مخفی گاه دیگر آنان که در شادمهر قرار دارد با هماهنگی مسئول حفاظت محیط زیست مه ولات و اخذ نیابت قضایی از دادستان این شهرستان بازرسی شد.

\n\n

پشم چی گفت: در بازرسی ماشین و مخفیگاه متخلفین، مقداری آلات و ادوات شکار پرندگان کشف و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

\n\n

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه افزود: متخلفان پس از ارجاع پرونده به مراجع قضایی بصورت موقت در زندان تربت حیدریه به سر می برند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر