يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مربی سوپرکنتاکت بانوان گناوه گفت: تیم بانوان این شهرستان با آمادگی کامل و اقتدار در مسابقات استانی این رشته در شاخه دفاع شخصی رده سنی جوانان شرکت می کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، استاد فروزان شهاب زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این مسابقات باحضور تمامی رزمی کاران بسیجی شهرستان های استان در بوشهر ازسوی سپاه امام صادق (ع) برگزار و تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری معرفی می شود.
کد خبر: ۱۵۶۴۳
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: مربی سوپرکنتاکت بانوان گناوه گفت: تیم بانوان این شهرستان با آمادگی کامل و اقتدار در مسابقات استانی این رشته در شاخه دفاع شخصی رده سنی جوانان شرکت می کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، استاد فروزان شهاب زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این مسابقات باحضور تمامی رزمی کاران بسیجی شهرستان های استان در بوشهر ازسوی سپاه امام صادق (ع) برگزار و تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری معرفی می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: تیم اعزامی این شهرستان که همگی عضو کانون بسیج ورزشکاران هستند با حمایت های خوب بسیج و ناحیه فرهنگی سپاه از آمادگی کامل برخوردارند و امیدواریم در این مسابقات به مقام قهرمانی نایل شویم.

\n\n

\n\n

شهاب زاده که دارای مدال های مختلفی در سطح کشور است، گفت: اگرچه زمان برگزاری این مسابقات دور اعلام شد اما این تیم همیشه با تمرینات مداومی که دارد در آمادگی بسر می برد.

\n\n

وی با تقدیر از بسیج و سپاه در تامین هزینه ایاب و ذهاب به این مسابقات، افزود: ورزشکاران رزمی کار بانوان نیاز به حمایت جدی و امکانات لازم ازجمله وسیله نقلیه برای ایاب وذهاب و سالن ورزشی دارند.

\n\n

مربی سوپرکنتاکت بانوان گناوه اضافه کرد: سالن های موجود گناوه به هیچ وجه جوابگوی ورزشکاران بانوی این شهرستان بویژه رزمی کاران زیادی که وجود دارد نیست و از مسئولان شهرستان انتظار داریم که یک سالن اختصاصی برای این قشر احداث کنند.

\n\n

وی که سابقه پنج سال مربی گری، قام های متعدد کشوری و بازی در تیم ملی را در کارنامه خود دارد ، گفت: دراین مسابقات علاوه بر مربیگری، داوری این مسابقات را برعهده دارم.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر