دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای استقرار شرکت‎های دانش‌بنیان و ایجاد دهکده دانشگاهی در شهر خلاق 54 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر برای ایجاد شهر خلاق اختصاص یافته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست بررسی استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر در منطقه ویژه علم و فناوری قابلیت‎های بالایی استان بوشهر را در بخش‌های مهم برشمرد و اظهار داشت: انرژی گاز و محصولات پتروشیمی و ظرفیت بالای خلیج فارس زمینه مناسبی برای اجرای طرح‌های فناورانه دراستان بوشهر فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۵۶۹۹
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای استقرار شرکت‎های دانش‌بنیان و ایجاد دهکده دانشگاهی در شهر خلاق 54 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر برای ایجاد شهر خلاق اختصاص یافته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست بررسی استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر در منطقه ویژه علم و فناوری قابلیت‎های بالایی استان بوشهر را در بخش‌های مهم برشمرد و اظهار داشت: انرژی گاز و محصولات پتروشیمی و ظرفیت بالای خلیج فارس زمینه مناسبی برای اجرای طرح‌های فناورانه دراستان بوشهر فراهم کرده است.

\n\n

وی با بیان اینکه منطقه ویژه علم و فناوری در بوشهر تصویب شده است، گفت: از منطقه ویژه علم و فناوری در استقرار شرکت‎های دانش‌بنیان و اجرای طرح‌های خلاقانه می‎توان بهره جست.

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت بالایی در حوزه انرژی گاز و صنایع پایین‌دستی برخوردار است، افزود: اجرای طرح شهر خلاق می‎تواند بسیاری از ظرفیت‎های بالای استان بوشهر را در راستای طرح‎های دانش بنیان اجرایی و به ارزش افزوده بالایی تبدیل کند.

\n\n

به نوشته ی فارس، سالاری با بیان اینکه شهر خلاق برای شهر بوشهر طراحی شده افزود: در راستای استقرار شرکت‎های دانش‌بنیان و ایجاد دهکده دانشگاهی درشهر خلاق 54 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر برای ایجاد شهر خلاق اختصاص یافته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر