جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت روزجهانی کودک 16 تا 21 مهر ماه با شعار (بال ازتو ،پرواز از من) جشنهای متنوعی در شهرستان دشتستان برای کودکان برگزارگردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، بر اساس روزشمار هفته جهانی کودک 21-16 مهرماه با همکاری و همگاهنگی شبکه بهداشت و درمان ،سازمان محیط زیست،اداره بهزیستی و اداره ارشاد اسلامی برنامه و جشنهای متنوعی برای کودکان شهرستان دشتستان برگزار گردید.\n\nاز برنامه های اجرا شده دراین هفته میتوان به جشن بادبادکها ،مسابقه نقاشی،جنگ شادی و دیدار با فرماندار دشتستان اشاره نمود.
کد خبر: ۱۵۷۱۳
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: به مناسبت روزجهانی کودک 16 تا 21 مهر ماه با شعار (بال ازتو ،پرواز از من) جشنهای متنوعی در شهرستان دشتستان برای کودکان برگزارگردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، بر اساس روزشمار هفته جهانی کودک 21-16 مهرماه با همکاری و همگاهنگی شبکه بهداشت و درمان ،سازمان محیط زیست،اداره بهزیستی و اداره ارشاد اسلامی برنامه و جشنهای متنوعی برای کودکان شهرستان دشتستان برگزار گردید.

\n\n

از برنامه های اجرا شده دراین هفته میتوان به جشن بادبادکها ،مسابقه نقاشی،جنگ شادی و دیدار با فرماندار دشتستان اشاره نمود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر