دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور که با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریالی در کنگان ساخته و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‌‎فرد با حضور در جمع خبرنگاران افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر که روند اجرایی مطلوبی پیدا کرده است تا پایان سال در اختیار ورزشکاران قرار می‎گیرد.\n\nوی با بیان اینکه این ورزشگاه به نام شهید شاخص ملی شهید نادر مهدوی نام‌گذاری شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‎های انجام شده یادواره شهدای ورزشکار استان بوشهر امسال در مرکز استان برگزار می‌‎شود.
کد خبر: ۱۵۸۷۳
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور که با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریالی در کنگان ساخته و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‌‎فرد با حضور در جمع خبرنگاران افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر که روند اجرایی مطلوبی پیدا کرده است تا پایان سال در اختیار ورزشکاران قرار می‎گیرد.

\n\n

وی با بیان اینکه این ورزشگاه به نام شهید شاخص ملی شهید نادر مهدوی نام‌گذاری شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‎های انجام شده یادواره شهدای ورزشکار استان بوشهر امسال در مرکز استان برگزار می‌‎شود.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای بیشترین نوار ساحلی در خلیج فارس است تصریح کرد: پروژه‎های ورزش آبی در استان بوشهر با توجه به وجود بیش از 900 کیلومتر مرز دریایی دراین استان مورد توجه جدی این اداره کل قرار دارد.

\n\n

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به ورزش‎های بومی محلی شده است اظهار کرد: در یک سال گذشته 25 جشنواره بازی‌های بومی محلی در استان بوشهر برگزار شده و این درحالی است که برنامه‎هایی دراین حوزه تا پایان سال پیش بینی شده است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر 50 هزار ورزشکار سازمان یافته است افزود: از این تعداد ورزشکارسازمان یافته 17 هزار نفرشان بانوان هستند.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از فعالیت 43 هیئت ورزشی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در شهرستان‎‌های استان بوشهر نیز 380 هیئت ورزشی فعالیت می‎کنند و دراین راستا 50 تیم این استان در لیگ‎های کشوری حضور دارند.

\n\n

بهروزیان‎فرد با بیان اینکه 150 ورزشکار استان بوشهر در رده تیم ملی هستند گفت: از این تعداد ورزشکار 95 ورزشکار آن عضو تیم ملی هستند.

\n\n

وی بیان کرد: در استان بوشهر یک‌هزار و 300 مربی، 950 داور در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف ورزشی مدال‌آور هستند بیان کرد: دریکسال گذشته ورزشکاران استان بوشهر 500 مدال رنگارنگ کسب کرده‌اند که 46 مدال آن کشوری، منطقه‎ای و بین‌المللی است.

\n\n

بهروزیان‌فرد سرانه ورزشی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: درحال حاضر سرانه ورزشی زمین چمن 420 متر مربع و سرانه ورزشی سایر فضاها 76 متر مربع است.

\n\n

وی از راه‌‎اندازی بزرگترین مجموعه ورزشی منطقه جنوب کشور در کنگان خبرداد و بیان کرد: بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور که با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریالی در کنگان بااعتبار مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگان ساخته شده تا دو ماه آینده بهره‌برداری می‌شود.

\n\n

ایلنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر