پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای طرح یکسان سازی نشانی های پستی در سراسر کشور آغاز شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین مهری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این طرح شامل نشانی و اطلاعات جغرافیایی است و براساس آن شرکت پست نشانی ها را طبق استاندارد نظام نشانی دهی ساماندهی می کند تا سازمان ها و ارگان ها به صورت یکپارچه برای مکان یابی افراد و مخاطبان خود استفاده کنند.\n\nوی ادامه داد: نظام یکپارچه نشانی های پستی با مصوبه شورای عالی فناوری و همکاری 12 سازمان در دست اجراست.
کد خبر: ۱۵۸۸۰
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای طرح یکسان سازی نشانی های پستی در سراسر کشور آغاز شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین مهری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این طرح شامل نشانی و اطلاعات جغرافیایی است و براساس آن شرکت پست نشانی ها را طبق استاندارد نظام نشانی دهی ساماندهی می کند تا سازمان ها و ارگان ها به صورت یکپارچه برای مکان یابی افراد و مخاطبان خود استفاده کنند.

\n\n

وی ادامه داد: نظام یکپارچه نشانی های پستی با مصوبه شورای عالی فناوری و همکاری 12 سازمان در دست اجراست.

\n\n

مهری بیان کرد: استان بوشهر یکی از سه استان پیشرو کشور در اجرای طرح یکسان سازی نشانی های پستی در کشور است و امیدواریم با تدابیر پیش بینی شده اجرای این طرح شتاب گیرد.

\n\n

وی درباره برنامه های شرکت پست برای استان بوشهر گفت: توسعه فعالیت های تجارت الکترونیک و راه اندازی پست لجستیک در دستور کار برنامه های شرکت پست در این استان است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان این مهم بزودی محقق شود.

\n\n

مهری همچنین اظهارکرد: توسعه تجارت الکترونیک، هوشمند سازی پست، توسعه صندوق های الکترونیکی در شهرها، و تقویت دفترهای ICT روستایی از اولویت های کاری پست است.

\n\n

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: برای انجام خدمات نیابتی دیگر سازمان ها نیز درحال انعقاد قرارداد با برخی دستگاه ها هستیم.

\n\n

وی با اشاره به تغییر اساسنامه شرکت پست، ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت کسب و کار پست های نوین دنیا درحال تغییر است، این تغییرها در شرکت پست نیز در دستور کار است.

\n\n

پست لجستیک، تکمیل خرید اینترنتی است و انبارداری، حمل انبوه، بسته بندی و توزیع مرسوله ها را شامل می شود.

\n\n

کاهش سرعت سیر مرسوله ها، قیمت تمام شده و کوتاه شدن دست واسطه ها از جمله مزیت های پست لجستیک است.

\n\n

با راه اندازی پست لجستیک مردم قادر خواهند بود از طریق اینترنت کالاهای مورد نظرشان را خریداری کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر