شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست هم اندیشی برنامه آموزشی کاهش آسیب های کودکان با حضور معاون بهداشتی شبکه و کارشناسان ستادی مرتبط با این برنامه در شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نخست معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر مصیب برهان دررابطه با اهمیت این برنامه گفت :آسیب های کودکان معضلی جهانی و روبه رشد است وهرساله صدها هزار کودک بر اثر حوادث غیر عمدی و خشونت کشته شده و میلیون ها کودک دیگر نیز دچار عوارض و بیماریهای ناشی از آسیب ها می شوند.
کد خبر: ۱۵۸۸۵
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: نشست هم اندیشی برنامه آموزشی کاهش آسیب های کودکان با حضور معاون بهداشتی شبکه و کارشناسان ستادی مرتبط با این برنامه در شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نخست معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر مصیب برهان دررابطه با اهمیت این برنامه گفت :آسیب های کودکان معضلی جهانی و روبه رشد است وهرساله صدها هزار کودک بر اثر حوادث غیر عمدی و خشونت کشته شده و میلیون ها کودک دیگر نیز دچار عوارض و بیماریهای ناشی از آسیب ها می شوند.

\n\n

این مقام مسئول افزود: در مورد هریک از انواع آسیب های کودکان،مداخلات پیشگیرانه ای وجود دارد که از بروز و شدت این خطرات می کاهد.

\n\n

در ادامه جلسه، تیم بهداشتی شبکه ، موضوعاتی در رابطه با  نحوه برگزاری کلاسها  و چگونگی  ارائه مطالب آموزشی به مربیان مطرح کردند و همچنین جزئیات آموزشی و اجرایی برنامه ،مورد بررسی قرارگرفت.

\n\n

در پایان جلسه ، تصمیماتی برای  هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه اتخاذ گردید که به شرح ذیل میباشد .

\n\n

1-برگزاری جلسات هماهنگی بامدیران ادارات آموزش وپرورش شهرستان  و کارشناسان اداره بهزیستی.

\n\n

2-توزیع سی دی ، نرم افزار های آموزشی  برای گروههای هدف (آموزگاران مقطع چهارم ابتدایی،مربیان مهدکودکها،پرسنل مرکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت )

\n\n

توزیع کتاب با موضوع(( من قهرمان ایمنی هستم  جهت دانش آموزان)) پایه چهارم ابتدایی و مهدکودکها.

\n\n

3- صدور گواهی آموزشی 8 ساعته برای شرکت کنندگان در کارگاههای آموزشی.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر