دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زنگ تربیت بدنی بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور فرماندار دشتستان  در آموزشگاه پسرانه نمونه راهنمایی شاهد شهر برازجان نواخته شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان در این آیین ضمن عرض تسلیت شهادت سرور آزادگان جهان امام حسين (ع) و یاران باوفای آن حضرت به ضرورت آشنايي جامعه با اهميت و كاربرد ورزش در زندگي فردي و اجتماعي پرداخت و گفت : نهادینه کردن ورزش در مدارس و سطح اجتماع ، رمز داشتن جامعه سالم و تندرست  است.
کد خبر: ۱۵۸۹۸
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: زنگ تربیت بدنی بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور فرماندار دشتستان  در آموزشگاه پسرانه نمونه راهنمایی شاهد شهر برازجان نواخته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان در این آیین ضمن عرض تسلیت شهادت سرور آزادگان جهان امام حسين (ع) و یاران باوفای آن حضرت به ضرورت آشنايي جامعه با اهميت و كاربرد ورزش در زندگي فردي و اجتماعي پرداخت و گفت : نهادینه کردن ورزش در مدارس و سطح اجتماع ، رمز داشتن جامعه سالم و تندرست  است.

\n\n

دکتر ارسلان زارع با تاکید بر اینکه ورزش بهترین راه جلوگیری از ابتلا به بیماری ها ازجمله قلبی و عروقی است ، ورزش را ارزشمند ترین  انتخاب دانش آموزان و جوانان جهت گذراندن اوقات فراغت دانست .

\n\n

شایان ذکر است در پایان این مراسم از دانش آموزان مدال آور ورزشی  آموزشگاه تقدیر به عمل آمد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر