دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در اقدامی استثنایی و تقریبا بی سابقه در استان بوشهر کارمندان یک ساختار اداری از ورود مدیر خود به سازمان متبوعش جلوگیری کردند .\n\nبه گزارش فکرشهر، کارمندان حوزه هنری بوشهر به دلیل آنچه سوء مدیریت از طرف مدیر این حوزه نامیده اند با قفل کردن درب این مجموعه ، ضمن تجمع از ورود مدیر نیز جلوگیری به عمل آوردند.
کد خبر: ۱۵۹۰۰
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: در اقدامی استثنایی و تقریبا بی سابقه در استان بوشهر کارمندان یک ساختار اداری از ورود مدیر خود به سازمان متبوعش جلوگیری کردند .

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارمندان حوزه هنری بوشهر به دلیل آنچه سوء مدیریت از طرف مدیر این حوزه نامیده اند با قفل کردن درب این مجموعه ، ضمن تجمع از ورود مدیر نیز جلوگیری به عمل آوردند.

\n\n

در نامه ای که بر سردرب ورودی حوزه هنری بوشهر نصب شده و خطاب به مدیرکل امور مجلس و استان های حوزه هنری انقلاب اسلامی با رونوشت به حجت الاسلام رکنی حراست حوزه هنری بوشهر ، حقیقی معاون سیاسی امنیتی استان و قلی پور مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر آمده است ذکر شده که ماجمعی از کارمندان حوزه هنری بوشهر مجددا مراتب اعتراض خود را نسبت به شیوه مدیریت این حوزه اعلام و با توجه به مشکلات عدیده ناشی از سوء مدیریت ، عاجزانه درخواست برکناری و معرفی مدیر جدید داریم .

\n\n

در ادامه این نامه که با امضاء معترضین همراه بوده قید شده که پیشتر نیز بارها از طریق نامه ،ایمیل و تماس های مکرر تلفنی این مهم را به سمع و نظر جنابعالی و همکاران در مجموعه امور استان ها رسانده ایم و به علت عدم پیگیری ، اعتراض کتبی و عملی خود را به گوش مسئولین استان و کشور خواهیم رساند.

\n\n

گفتنی است با حضور حجت الاسلام رکنی ، معترضین اقدام به باز کزدن درب حوزه هنری و حضور در محل کتار خود شدند.

\n\n

پارسینه

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر