جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نمایشگاه عکس و اسناد نهضت جنوب ایران برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی اظهار داشت: امسال مراسم یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری ۱۱ شهریور با حضور وزیر کشور در دلوار برگزار شد.\n\nوی با اشاره به برگزاری کنگره علمی یکصدمین سال شهادت شهید رئیسعلی دلواری تصریح کرد: کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری دی‌ماه امسال در بوشهر با حضور صاحب نظران و مورخان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۰۷
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نمایشگاه عکس و اسناد نهضت جنوب ایران برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی اظهار داشت: امسال مراسم یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری ۱۱ شهریور با حضور وزیر کشور در دلوار برگزار شد.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری کنگره علمی یکصدمین سال شهادت شهید رئیسعلی دلواری تصریح کرد: کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری دی‌ماه امسال در بوشهر با حضور صاحب نظران و مورخان برگزار می‌شود.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمامی آثار و مقالات علمی مربوط به این کنگره بررسی شده و در قالب کتاب ۶۶۰ صفحه به چاپ می‌‎رسد.

\n\n

وی عنوان کرد: در کنار کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری، نمایشگاه عکس و اسناد نهضت جنوب ایران برگزار می‌شود.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در نخستین کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری از ترجمه فارسی کتاب و اسموس که مربوط به جنگ جهانی اول و مبارزات مجاهدین استان بوشهر در برابر کشور انگلستان است رونمایی می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر