يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: موقوفات فراوانی در استان وجود دارد که باید نسبت به احیا و سرمایه‌گذاری در آن‌ها توجه بیشتری شود.\n خبرگزاری فارس: ضرورت احیا و سرمایه‌گذاری در موقوفات استان بوشهر\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان در جمع مدیران شهرستان دیر بر لزوم احیای سنت وقف تأکید کرد و گفت: باید آثار فردی و اجتماعی وقف در جامعه شناسانده شود و اداره اوقاف در جهت ترغیب مردم برای اجرای سنت وقف گام بلندی برداشته است.\n\nمحمدیان بیان کرد: شناسایی و حفظ موقوفات نیازمند تلاش بیشتر مجموعه اوقاف و همکاری همه مسئولان است.
کد خبر: ۱۵۹۲۰
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: موقوفات فراوانی در استان وجود دارد که باید نسبت به احیا و سرمایه‌گذاری در آن‌ها توجه بیشتری شود.
\n خبرگزاری فارس: ضرورت احیا و سرمایه‌گذاری در موقوفات استان بوشهر

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان در جمع مدیران شهرستان دیر بر لزوم احیای سنت وقف تأکید کرد و گفت: باید آثار فردی و اجتماعی وقف در جامعه شناسانده شود و اداره اوقاف در جهت ترغیب مردم برای اجرای سنت وقف گام بلندی برداشته است.

\n\n

محمدیان بیان کرد: شناسایی و حفظ موقوفات نیازمند تلاش بیشتر مجموعه اوقاف و همکاری همه مسئولان است.

\n\n

وی بابیان اینکه موقوفات فراوانی در استان وجود دارد که باید نسبت به احیا و سرمایه‌گذاری در آن‌ها توجه بیشتری شود، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و خون شهدا و هدایت امام و رهبری، زمینه گسترده‌ای در رابطه باکارهای نیک، احیای موقوفات و بهره‌برداری بهینه از منابع وفقی در کشور مهیا شده و راه‌های احیای موقوفات، توسعه آن و تأمین اهداف عالی واقفین در بخش عمومی و غیرعمومی هموار است.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیرکل اوقاف استان بوشهر در خصوص اعزام روحانیون افزود: اگر درخواستی برای حضور روحانیون در استان باشد این سازمان آمادگی برای همکاری در این زمینه را دارد.

\n\n

محمدیان بابیان اینکه مجوز ساخت مساجد بر اساس نیاز و ضوابط خاص صادر می‌شود، گفت: امیدواریم افتتاح این اداره در شهرستان دیّر منشأ اثرات خیری باشد.

\n\n

وی اظهار داشت: موقوفات بسیاری وجود دارند که اگر نسبت به آبادانی و احیای آن‌ها اقدام شود، باورپذیری مردم نسبت به وقف تقویت خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر