شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهروندان کاکی استان بوشهر خواستار تسریع در از سرگیری فعالیت تنها جایگاه سوخت سی ان جی این شهر شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، آنان افزودند: مدتی است که تنها جایگاه سی ان جی شهر کاکی تعطیل شده ومردم برای تهیه سوخت خودروهای گاز سوز خود با مشکل روبرو هستند.\n\nراننده خودرو سواری بین شهری گفت: بخش کاکی تنها دارای یک جایگاه سوخت سی ان جی است که آنهم چند روزی است که تعطیل شده و برای تامین سوخت خودرو خود ناچار به خورموج در فاصله 40 کیلومتری کاکی مراجعه می کنیم.
کد خبر: ۱۶۰۰۵
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: شهروندان کاکی استان بوشهر خواستار تسریع در از سرگیری فعالیت تنها جایگاه سوخت سی ان جی این شهر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آنان افزودند: مدتی است که تنها جایگاه سی ان جی شهر کاکی تعطیل شده ومردم برای تهیه سوخت خودروهای گاز سوز خود با مشکل روبرو هستند.

\n\n

راننده خودرو سواری بین شهری گفت: بخش کاکی تنها دارای یک جایگاه سوخت سی ان جی است که آنهم چند روزی است که تعطیل شده و برای تامین سوخت خودرو خود ناچار به خورموج در فاصله 40 کیلومتری کاکی مراجعه می کنیم.

\n\n

علیرضا صدریان افزود: تهیه گاز از جایگاه سی ان جی در شهرخورموج برای ساکنان شهر کاکی مقرون به صرفه نیست وازمسئولان خواست که در راه اندازی این جایگاه شهر کاکی تسریع کنند.

\n\n

یکی از شهروندان کاکی بیان کرد: بخش کاکی دارای بیش از25 هزارنفرجمعیت است که تنها یک جایگاه سوخت سی ان جی دارد واین هم مدتی است تعطیل شده ومردم سخت درمضیقه هستند.

\n\n

مرتضی احمدی گفت: جایگاه سی ان جی شهر کاکی علاوه برتامین سوخت خوردهای گاز سوز به سایر خودرهای سیر خورموج به عسلویه وکنگان نیز سرویس دهی داشت وتعطیلی آن رانندگان خودرهای بین راهی را نیزدچارمشکل کرده است که تسریع در راه اندازی آن ضروری است.

\n\n

شهردارکاکی درگفت وگو با ایرنا در این باره گفت: جایگاه سوخت سی ان جی این شهر به دلیل تعمیرات وسرویس دوره ای مدت 10 روز است که تعطیل شده است.

\n\n

غلامحسین محمدی نیا افزود: جایگاه های سوخت سی ان جی هرساله چند روزی برای تعمیرات اساسی وسرویس دوره ای تعطیل می شوند واین تعطیلی اجباری بوده است.

\n\n

وی اضافه کرد: امسال نیز برای تعمیرات جایگاه سی ان جی کاکی 150 میلیون ریال هزینه شده است که امیدواریم تا پایان هفته جاری تعمیرات وسرویس دوره ای به پایان برسد وازاول هفته آینده این جایگاه آماه سرویس دهی به شهروندان کاکی وخوردهای عبوری درمسیر خورموج به کنگان شود.

\n\n

محمدی نیا اظهارکرد: راه اندازی جایگاه سوخت سی ان جی کاکی از طرف شهرداری تنها برای خدمت رسانی و رفاه حال شهروندان انجام شده است زیرا این جایگاه ها به دلیل هزینه های زیاد تنها هزینه خود را تامین می کند وباعث درآمد خاصی برای شهرداری نمی شود.

\n\n

وی تاکید کرد: جایگاه سی ان جی کاکی با درآمد ماهیانه 25میلیون ریال در طول سال 300میلیون ریال درآمدزایی دارد درحالیکه هزینه های نگهداری و سرویس این جایگاه در همین حدود است.
\nشهرکاکی از توابع شهرستان دشتی با 12 هزارنفرجمعیت در40کیلومتری خورموج و120 کیلومتری بوشهرواقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر