پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر به دلیل دو غیبت غیرموجه، از لیگ برتر فوتبال کنار گذاشته شد...
کد خبر: ۱۶۰۳۸
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر به دلیل دو غیبت غیرموجه، از لیگ برتر فوتبال کنار گذاشته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد نجفی افزود: این تیم در هفته نخست برابر ملوان انزلی و در هفته هشتم برابر شهرداری بم حاضر نشد و همین امر سبب کنار گذاشتن دلوار کشتی بوشهر از لیگ برتر شد. 

\n\n

وی بیان کرد: درحالی که از طریق هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان بوشهر امکان پرداخت 30 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم نیز فراهم بود ولی آنها با دلایلی غیرمنطقی درخواست 80 درصد قرارداد خود را داشتند و در نهایت خودسرانه اقدام به ترک اردوی این تیم کردند.

\n\n

نجفی یادآورشد: به منظور تقویت این تیم علاوه بر تمهیدات مالی یک کادر فنی قوی بومی نیز برای آنها انتخاب شد ولی با بی تدبیری بازیکنان و ترک اردو، تیم دلوار کشتی بوشهر به دلیل دو غیبت از بازی ها کنار گذاشته شد.

\n\n

وی افزود: با وجود اینکه مالکیت این تیم خصوصی بود ولی باز هم برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان بوشهر از هیچ تلاشی دریغ نکردیم.

\n\n

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر به ایرنا گفت: تیم دلوار کشتی و بازیکنان آن که به طور خودسرانه اقدام به ترک اردو کرده اند از سوی کمیته انضباطی با محرومیت هایی روبرو خواهند شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر