شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای خیر ساز در جاده کازرون - بوشهر آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، این جاده یکی از پر ترافیک ترین محور های جنوبی کشور به استان فارس است و سالانه تصادفات زیادی در آن رخ می دهد.\n\nرئیس جمعیت هلال احمر کازرون گفت: زمین این پایگاه به مساحت پنج هزار متر مربع را جهانپور مرادی نیک اندیش کمارجی اهدا کرده است.\n\nعزیراله خاکسار افزود: ابراهیم برزه نیکوکار کازرونی نیز ده میلیارد ریال هزینه ساخت این پایگاه را تامین کرده است و در مدت زمان شش ماه ساخته می شود.
کد خبر: ۱۶۰۹۸
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای خیر ساز در جاده کازرون - بوشهر آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، این جاده یکی از پر ترافیک ترین محور های جنوبی کشور به استان فارس است و سالانه تصادفات زیادی در آن رخ می دهد.

\n\n

رئیس جمعیت هلال احمر کازرون گفت: زمین این پایگاه به مساحت پنج هزار متر مربع را جهانپور مرادی نیک اندیش کمارجی اهدا کرده است.

\n\n

عزیراله خاکسار افزود: ابراهیم برزه نیکوکار کازرونی نیز ده میلیارد ریال هزینه ساخت این پایگاه را تامین کرده است و در مدت زمان شش ماه ساخته می شود.

\n\n

وی افزود: فاصله این پایگاه تا پایگاه بعدی در دشت برم جاده کازرون - شیراز 65 کیلومتر و تا پایگاه دالکی در استان بوشهر 40 کیلومتر است.

\n\n

فیض اله جعفری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: در استان فارس 22 پایگاه امداد نجات جاده ای در محور های اصلی فعالیت دارند که با راه اندازی این پایگاه به 23 پایگاه افزایش می یابد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر