جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: 100 پروژه بهداشتی و درمانی در مجموع با اعتبار 500 میلیارد ریال در این استان در دست اجراست.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون 12 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در استان بوشهر فعالیت می کنند و همه شهرستانهای استان دارای درمانگاه تخصصی هستند.\n\nوی اضافه کرد: با آغاز طرح تحول نظام سلامت تاکنون بیش از 145 هزار نفر از خدمات بستری در بیمارستان های استان بوشهر استفاده کرده اند.
کد خبر: ۱۶۱۱۵
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: 100 پروژه بهداشتی و درمانی در مجموع با اعتبار 500 میلیارد ریال در این استان در دست اجراست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون 12 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در استان بوشهر فعالیت می کنند و همه شهرستانهای استان دارای درمانگاه تخصصی هستند.

\n\n

وی اضافه کرد: با آغاز طرح تحول نظام سلامت تاکنون بیش از 145 هزار نفر از خدمات بستری در بیمارستان های استان بوشهر استفاده کرده اند.

\n\n

رئیسی بیان کرد: بیش از یک میلیون و 370 هزار نفر نیز با شروع طرح تحول نظام سلامت تاکنون از خدمات کلینیک های ویژه تخصصی در بخش سرپایی بهره مند شده اند.

\n\n

وی ادامه داد: میانگین پرداختی مردم در مراکز بستری با آغاز طرح تحول نظام سلامت کمتر از شش درصد بوده است.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: آمار عمل های سزارین استان نیز با آغاز طرح تحول نظام سلامت با 8 درصد کاهش به زیر 50 درصد رسیده است.

\n\n

رئیسی اضافه کرد: در حوزه بهداشت برنامه های متعددی برای استان وشهرستان ها در نظر گرفته شده است.

\n\n

وی اظهارکرد: طرح هایی در ارتباط با قلب سالم و بهداشت دهان و دندان جزء برنامه های اصلی دانشگاه علوم پزشکی در استان بوشهر بجد پیگیری می شود.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: یکی از مشکلات جدی در حوزه درمان استان بوشهر کمبود کادر و نیروهای پرستاری است که تلاش های زیادی برای جذب آنها صورت گرفته است اما نباز هم نیاز به تلاش بیشتری برای جبران کمبودهاست.

\n\n

وی افزود: از برنامه های مهم حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر راه اندازی و کلنگ زنی کلینیک ویژه متخصصان پزشکی از جمله در شهرستان دشتستان است که امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه ها تحولی عظیم در حوزه درمان و بهداشت استان رخ می دهد.

\n\n

وی افزود: در حوزه بهداشتی نیز همه مراکز روستایی استان پزشک عمومی دارند و مراکز بخش ها نیز امسال مجهز به اتاق CPR برای احیا قلب می شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر