يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: طغیان رودخانه 'دره گپ' به ساکنان محله های حاشیه ای این رودخانه فصلی آسیبی وارد نکرده و تنها راه دسترسی تعدادی از خانوارها که در پشت این رودخانه ساکن هستند، قطع شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبداالنبی یوسفی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: هم اینک ساکنان محله پشت رودخانه فصلی دره گپ در محاصره طغیان آب این رودخانه قرار دارند و راه دسترسی آنان به سمت شهر مسدود شده است.\n\n
کد خبر: ۱۶۱۳۳
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: طغیان رودخانه 'دره گپ' به ساکنان محله های حاشیه ای این رودخانه فصلی آسیبی وارد نکرده و تنها راه دسترسی تعدادی از خانوارها که در پشت این رودخانه ساکن هستند، قطع شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبداالنبی یوسفی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: هم اینک ساکنان محله پشت رودخانه فصلی دره گپ در محاصره طغیان آب این رودخانه قرار دارند و راه دسترسی آنان به سمت شهر مسدود شده است.

\n\n

\n\n

وی گفت: دراین منطقه بیش از 100 خانوار ساکن هستند که براساس پیگیری های بعمل آمده برای خانواده ها مشکلی ایجاد نشده و منتظر فروکش کردن آب هستیم تا به آنان سرکشی و کمک شود.

\n\n

فرماندارگناوه بیان کرد: هم اینک مدیرکل بحران استانداری و منابع آب استان بوشهر در محل دره گپ حضور دارند.

\n\n

دره گپ که از کنار بندرگناوه عبور می کند یکی از سیل خیزترین رودخانه های فصلی استان بوشهر است که سال هاست به عنوان یک تهدید بالقوه برای شهروندان این منطقه به شمار می آید. 

\n\n

این رودخانه فصلی از جبهه غربی رشته کوه زاگراس سرچشمه می گیرد و پس از عبور از کنار برخی روستاهای شهرستان گناوه و شهر گناوه به خلیج فارس می ریزد. 

\n\n

بارندگی بامداد امروز (شنبه) در شهرستان گناوه واقع در شمال استان بوشهر موجب طغیان این رودخانه فصلی شده است.

\n\n

رئیس اداره هواشناسی گناوه میزان بارندگی صبح روز جاری در این شهرستان را 50 میلی متر اعلام کرد و گفت: در 48 ساعت گذشته نیز 27 میلی متر باران دراین شهر باریده است

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر