دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: سه انجمن و تشکل غیر دولتی برای فعالیت در زمینه محیط زیست در این استان مجوز گرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، حسین دلشب افزود: این انجمن ها شامل اقلیم پاک، نبض زمین و پرونگ، از هیات نظارت بر تشکل های غیردولتی استان بوشهر مجوز فعالیت خود را دریافت کردند. 
کد خبر: ۱۶۱۵۷
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: سه انجمن و تشکل غیر دولتی برای فعالیت در زمینه محیط زیست در این استان مجوز گرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، حسین دلشب افزود: این انجمن ها شامل اقلیم پاک، نبض زمین و پرونگ، از هیات نظارت بر تشکل های غیردولتی استان بوشهر مجوز فعالیت خود را دریافت کردند. 

\n\n

وی اضافه کرد: هم اکنون هفت انجمن دیگر نیز با موضوع و محور محیط زیست، درحال کامل کردن فرآیند دریافت مجوزهای خود هستند که امیدواریم با همدلی مجموعه استانداری با تشکل های غیردولتی در توسعه پایدار استان، باعث شود هرچه زودتر این انجمن ها نیز مجوز فعالیت بگیرند.

\n\n

دلشب، از جوانان اهل دانش و دغدغه مند مسائل مربوط به محیط زیست استان بوشهر خواست تا با تشکیل و راه اندازی انجمن های زیست محیطی، به طور تخصصی درحوزه محیط زیست وارد عمل شوند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه با حجم بالای آلودگی و بحران های زیست محیطی درجهان معاصر، بی شک نیازمند گسترش روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت از همه شهروندان هستیم ادامه داد: یکی از

\n\n

مهمترین راههای نجات کشور از بحران های محیط زیستی، فعالیت صحیح، قانونمند و علمی تشکل های مردم نهاد است که با تلاش گروهی به نیاز های مربوط به این موضوع پاسخ جامعی خواهند داد.
\nهم اکنون بیش از 20 تشکل غیر دولتی در زمینه محیط زیست در استان بوشهر فعالیت دارند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر