دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر خبر داد:
فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش ما همدلی بین مدیران است، گفت: فرماندار رسابق دشتی به عنوان مدیر کل کتابخانه‌های استان مشغول به کار خواهد شد...
کد خبر: ۱۶۱۹
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۷

فکرشهر: مصطفی سالاری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دشتی ضمن تقدیر از خدمات سید علی هاشمی فرماندار سابق دشتی، گفت: شنیده‌ام که وی شخصی صادق، متعهد، ولایتمدار و معتقد بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف حوزه اجرایی تلاش زیادی انجام داده‌اند.

به گزارش فکرشهر، وی یادآور شد: بلایای طبیعی در سه سال گذشته در دشتی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان بوشهر بیشتر بوده است و فرماندار دشتی در عرصه‌ها خدمت و پاسخگویی به مردم سربلند بیرون آمدند در منطقه‌ای که کاملا ویران و ساختن آن بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود.

سالاری گفت: برای سیدعلی هاشمی در ماموریت جدید که به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در عرصه فرهنگی هستند آرزوی موفقیت داریم.

استاندار بوشهر ضمن معرفی غلامرضا مهرجو به عنوان سرپرست فرمانداری دشتی افزود: علما، سادات دارای تجارب متعددی در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی هستند.

سالاری اذعان کرد: مهرجو مورد قبول همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم شهرستان دشتی است و در زمانی که بحث ایشان به میان آمد مورد قبول نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی واقع شد که شخصی در شهرستان حضور خواهند یافت که بدون حاشیه و مسائل جانبی خواهند بود و خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است تا مدیران شهرستان‌ها مورد قبول همه قشرها باشند، افزود: حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج نیز فرمودند نظر بسیار مثبتی نسبت به ایشان دارند و از همه گروه‌ها که رصدی داشتیم چنین نظری را داشتند و کمتر اتفاق می‌افتد که چنین شخصی مورد اجماع همه گروه‌ها، افراد، شخصیت‌ها و افراد تاثیرگذار جامعه باشد.

سالاری با اشاره به اینکه تلاش ما وحدت و همدلی در بین تمام مدیران با مردم است، گفت: امیدواریم آقای مهرجو با پشتیبانی همه اقشار مردم و نماینده مردم در مجلس و امام جمعه خورموج در راه خدمت به مردم موفق باشند.

نماینده ارشد دولت در استان بوشهر تاکید کرد: کارهای مقدماتی بندر لاور ساحلی صورت گرفته و تمام تلاش ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این بندر را بندر تجاری کنیم، تعریض ورودی شهر خورموج و رسیدگی به کشاورزان از دغدغه‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه خورموج است.

وی از فرماندار جدید شهرستان دشتی خواست تا این مسائل را در اولویت کاری قرار دهند و افزود: ما نیز ضمن حمایت از فرماندار جدید قول می‌دهیم تا این مشکلات را در حداقل زمانی سه ماه آینده برطرف نماییم.

استاندار بوشهر از مهرجو خواست به مناطق زلزله‌زده شنبه رسیدگی دقیق کنند و مسائلی که باقی مانده بررسی و اقدام شود و لازم است تا این مردم بعد از تابستان هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با بیان اینکه تصمیمات باید منطقی باشد، گفت: سفر دکتر نوبخت به دشتی سبب شد تا تصمیمات کلانی در رفع مشکلات اتخاذ شود اما برای اجرایی کردن آنها نیاز به بررسی دقیق و واحد به واحد است.

سالاری اضافه کرد: سد دشت پلنگ برای شهرستان دشتی پروژه‌ای حیاتی است که می‌تواند تحولی عظیم در بخش کشاورزی ایجاد کند و همچنین در زمینه کارخانه سیمان نیز کمک کنند تا اجرایی و این کارخانه در موعد مناسبی به بهره‌برداری برسد.

سالاری افزود: در بحث توسعه عمران شهری و روستایی نیز باید با برنامه‌ریزی و پشتیبانی مرکز استان و وجوه متمرکز ملی کارها را جلو ببریم.

نماینده دولت یازدهم در بوشهر گفت: بنای دولت این است بیش از اینکه دنبال تبلیغ و نمایش و گفتن باشیم بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و مردم حق دارند از کارهایی که انجام می‌شود اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: دولت به صداقت مردم باور دارد و ما نیز بر آن تاکید داریم که صادقانه با مردم باید حرف زد.

سالاری تاکید کرد: ساختار مشارکت همه گروه‌های مردم به‌خصوص جوانان  را در تصمیم گیری‌ها فعال کنید و سازمان‌های مردم نهاد را در شهرستان تقویت کنید.

وی در ادامه نیز ضمن معرفی غلامرضا مهرجو به عنوان سرپرست فرمانداری دشتی، محمد حسینی نیز به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی معرفی کرد.

سالاری افزود: حسینی مورد قبول و اعتماد همه گروه‌ها بوده و هستند و برای ایشان هم آرزوی توفیق می‌کنیم.

سالاری گفت: برای سیدعلی هاشمی به عنوان مدیر کل کتابخانه‌های استان نیز آرزوی موفقیت دارم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر