يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مسئولین شهرستان؛
فکرشهر: مرکز جراحی و بستری بخش خصوصی نوید شهر برازجان روز پنجشنبه در آیینی و با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولان محلی راه اندازی شد...
کد خبر: ۱۶۲۳
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: مرکز جراحی و بستری بخش خصوصی نوید شهر برازجان روز پنجشنبه در آیینی و با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولان محلی راه اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی برای پیشبرد همه برنامه ها و رسیدن به تعالی و اجرایی کردن آرمان های خود نیازمند حضورهمه جانبه ملت است.

ارسلان زارع افزود: یکی از موضوع هایی که درسال های اخیر مورد توجه بخش خصوصی قرار گرفته و سرمایه گذاری های موفقی انجام داده اند عرصه سلامت است.

وی اضافه کرد: حمایت و همکاری با بخش خصوصی در توسعه متوازن شهرستان از اهداف و برنامه های ماست.

زارع بیان کرد: دولت باید به صورت راهبردی و نظارتی در سیاست های کلان عمل کرده و اموراتی که از عهده بخش خصوصی بخوبی بر خواهد آمد را حمایت و پشتیبانی کند.

وی گفت: سرمایه گذاری و خدمات رسانی در بخش درمان و کاستن از نگرانی بیماران از مشکلات مراجعه به شهرهای دیگر و گاهی اتفاقاتی که در طول مسیر برای بیمار رخ خواهد داد باقیات و صالحاتی برای بانی این کارها خواهد شود.

مراجعه ی ماهانه ی 100 هزار نفر به بخش های مختلف مرکز

رییس مرکز خدماتی درمانی نوید برازجان نیز گفت: مرکز جراحی تخصصی نوید برازجان با اعتبار 20 میلیارد ریال با دستگاه های پیشرفته و مدرن راه اندازی شده که در زمینه های تخصصی گوش و حلق و بینی، زنان، ارتوپدی و اورولوژی اعمال جراحی در آن صورت می گیرد.

فضل الله رضایی افزود: مجموعه پزشکی و درمانی نوید در پنج هزار مترمربع و 9طبقه، 150نفر اشتغال زایی، در بخش های مختلف اورژانس، ام ارآی، سی تی اسکن، رادیولوژی دهان و دندان، سفالومتری، رادیولوژی دیجیتال، سنجش تراکم استخوان، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق عمل و بخش بستری و مطب های متخصص با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال در برازجان مشغول خدمات رسانی است.

وی یادآورشد: این مرکز با پیشرفته و مجهزترین دستگاه ها کمک شایان توجهی به بخش سلامت و درمان مردم منطقه نه تنها شهرستان بلکه سراسر استان کرده و بار مراجعه بیماران را به مرکز استان و سایر استان ها کاسته است.

رضایی گفت: ماهانه 100 هزار نفر به بخش های مختلف این مرکز مراجعه و از خدمات بخش های مختلف استفاده می کنند.

وی بیان کرد: بزودی در این مرکز بخش تخصصی دندانپزشکی راه اندازی خواهد شد.

دکتر رضایی همچنین از راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی در 11طبقه در بوشهر خبر داد و افزود: این مرکز جانمایی و اخذ مجوز شده و تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر