پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: با بهره برداری از شش دستگاه تانکر آبرسانی وسه دستگاه بیل مکانیکی جدید ظرفیت تامین و توزیع آب به...
کد خبر: ۱۶۲۹۸
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: با بهره برداری از شش دستگاه تانکر آبرسانی وسه دستگاه بیل مکانیکی جدید ظرفیت تامین و توزیع آب به صورت سیار برای روستاهای بدون شبکه آب در استان سالانه 50 هزار مترمکعب افزایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روح الله طاهریان پور روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از ماشین های جدید آبرسانی سیار روستایی استان بوشهر افزود: با بهره برداری از این تانکرها ظرفیت تامین و توزیع آب سیار در سطح روستاهای استان بوشهر از 300 هزار مترمکعب آب به 350 هزار مترمکعب در سال افزایش می یابد.
\nوی با بیان اینکه یک درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از شبکه آبرسانی بی بهره است تصریح کرد: از 600 روستای استان بوشهر104 روستا به وسیله تانکر آبرسانی می شود.
\nطاهریان پور افزود: با توجه به اینکه حجم عمده آب مصرفی استان از استانهای همجوار تامین می شود، خشکسالی های چند سال اخیر سبب شد که تابستان امسال حدود 150 روستای استان دچار بحران کم آبی شوند.
\nوی گفت: سعی شد تا این کمبودها توسط تانکرهای آبرسان جبران شود.
\nوی افزود: با افزایش شش تانکر آبرسانی سیار جدید تعداد تانکرهای آبرسان روستایی استان بوشهر به 38 دستگاه افزایش می یابد.
\nطاهریان پور گفت: هم اکنون عمر تانکرهای آبرسانی سیار روستایی استان بوشهر 27 سال است که با الحاق تانکرهای آبرسان جدید عمر این ناوگان به 22 سال کاهش می‎یابد.
\nمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر افزود: دو دستگاه از این تانکرهای آبرسانی سیار در اختیار امور آبفا روستایی شهرستان دشتستان و چهار دستگاه دیگر در اختیار امور آبفا روستایی شهرستان های بوشهر، دشتی، تنگستان و جم قرار می گیرد.
\nبه نوشته ایرنا، طاهریان پورگفت : سرعت بخشی در تعمیرات و کمتر کردن زمان قطعی آب ناشی از شکستگی ها و دیگر خرابی هایی که در خطوط آبرسانی ایجاد می شود از مهم ترین اهداف خرید بیل های مکانیکی پیشرفته است.
\nوی بیان کرد: اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای خرید این 9 دستگاه تخصیص یافته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر