جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: با توجه به مشکلات عدیده مستمندان در معرفی ضامن، ضروری است بانک های عامل دراعطای تسهیلات اشتغال زایی به این اقشار، تضمین های حداقلی را اخذ کنند.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری گناوه به نقل از عبدالنبی یوسفی در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان افزود: متقاضیان نیز باید در فضایی تعاملی، تضمین های لازم برای بازپرداخت اقساط خود را ارائه کنند.
کد خبر: ۱۶۵۱۸
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: با توجه به مشکلات عدیده مستمندان در معرفی ضامن، ضروری است بانک های عامل دراعطای تسهیلات اشتغال زایی به این اقشار، تضمین های حداقلی را اخذ کنند.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری گناوه به نقل از عبدالنبی یوسفی در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان افزود: متقاضیان نیز باید در فضایی تعاملی، تضمین های لازم برای بازپرداخت اقساط خود را ارائه کنند.

\n\n

وی بر ضرورت پیگیری دستگاه های اجرایی برای پرداخت بدهی افراد تحت پوشش خود به بانک ها تاکید کرد و گفت: بانک های شهرستان فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال هستند و باید مراقبت کنیم تا زیاد شدن مطالبات آنها از مشتریان، خللی در این روند ایجاد نشود.

\n\n

فرماندار گناوه با اشاره به کسب مقام نخست دستگاه های اجرایی این شهرستان در جذب اعتبارات تسهیلات خوداشتغالی استان، گفت: ادارات مربوطه آمادگی لازم را برای آسان سازی شرایط عرضه و فروش تولیدات مربوط به مشاغل خانگی به شرط کیفیت مناسب آن ها دارا هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر