دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش بخش شبانکاره گفت: فضای آموزشی در این بخش کم است و تجهیز مدارس ضرورت دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، محمود قاسمی در جلسه شورای اداری بخش شبانکاره افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی در این بخش ناچار کانون فرهنگی وتربیتی شهید اله کرم خواجه را به دبیرستان تبدیل کرده ایم که مناسب فضای آموزش نیست.\n\nوی اظهار کرد: تکمیل هنرستان سعادت ،اردوگاه شهید باهنر ، خوابگاه دانش آموزی روستای خلیفه ای و تجهیزات مدارس این بخش ضروری است .
کد خبر: ۱۶۵۵۹
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش بخش شبانکاره گفت: فضای آموزشی در این بخش کم است و تجهیز مدارس ضرورت دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، محمود قاسمی در جلسه شورای اداری بخش شبانکاره افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی در این بخش ناچار کانون فرهنگی وتربیتی شهید اله کرم خواجه را به دبیرستان تبدیل کرده ایم که مناسب فضای آموزش نیست.

\n\n

وی اظهار کرد: تکمیل هنرستان سعادت ،اردوگاه شهید باهنر ، خوابگاه دانش آموزی روستای خلیفه ای و تجهیزات مدارس این بخش ضروری است .

\n\n

قاسمی اضافه کرد: 10 مدرسه تخریبی در این بخش وجود دارد و کمبود نیروهای خدماتی و کاهش هزینه های آب و برق از دیگر نیازهای آموزشی در این بخش است.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: درشرایط فعلی آموزش و پرورش نقش موثری در کشور دارد که باید فضای مشارکت مردمی در فراهم کردن فضای آموزشی ایجاد شود.

\n\n

ناصر کرمی با قدر دانی از مشارکت دهیاری ها در همیاری با آموزش و پرورش اظهار کرد:کلاس های مشاوره و کنکور در همه نقاط استان پیش بینی شده و همچنین اعتبار فوری برای تجهیز کلاس ها تخصیص یافته که تا پایان سال انجام خواهد شد.

\n\n

وی اضافه کرد: کمبود نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش استان برطرف شده و بزودی این نیروهای مورد نیاز جذب خواهند شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر