شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بر سامان‌دهی محورهای مواصلاتی استان بوشهر در فصل بارندگی و بهسازی علائم رانندگی در نقاط مختلف استان تأکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، فرزاد رستمی در جلسه شورای راهداری استان بوشهر بر بازدید تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی و تعمیر و شستشوی آن‌ها، بازدید پل‌ها، حفاظ پل‌ها، شانه‌سازی مسیر‌ها، لکه‌گیری جاده‌ها، حمل و پاک‌سازی نخاله ورودی و خروجی شهر‌ها، ریزش‌برداری، پاک‌سازی تونل‌ها و ترمیم روشنایی آن‌ها و نصب چراغ‌راهنما در تقاطع‌های پرخطر تأکید کرد.
کد خبر: ۱۶۵۷۶
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بر سامان‌دهی محورهای مواصلاتی استان بوشهر در فصل بارندگی و بهسازی علائم رانندگی در نقاط مختلف استان تأکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، فرزاد رستمی در جلسه شورای راهداری استان بوشهر بر بازدید تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی و تعمیر و شستشوی آن‌ها، بازدید پل‌ها، حفاظ پل‌ها، شانه‌سازی مسیر‌ها، لکه‌گیری جاده‌ها، حمل و پاک‌سازی نخاله ورودی و خروجی شهر‌ها، ریزش‌برداری، پاک‌سازی تونل‌ها و ترمیم روشنایی آن‌ها و نصب چراغ‌راهنما در تقاطع‌های پرخطر تأکید کرد.

\n\n

رستمی گفت: اعتقاد و باور بنده بر مدیریت مشارکتی است که با هم با وحدت و دوستی برای انجام مأموریت اداره‌کل و بهبود آن همکاری و سعی و تلاش کنیم.

\n\n

رستمی به رؤسای شهرستان‌های تابعه سفارش کرد، طی بازدیدی در آینده، نحوه کار راهداری و راه‌سازی از قبیل لکه‌گیری و آسفالت راه‌ها، نظافت جاده‌ها، شستشو و نصب علائم، رنگ‌آمیزی تابلوها، خط‌کشی و سایر عوامل راهداری را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دهند.

\n\n

عبدالکریم اخترشناس مدیریت راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز ضمن تأکید به انجام امور راهداری از رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه خواست تا نظرات، پیشنهاد‌ها و موانع و مشکلات خود را جهت بررسی، ارائه دهند .

\n\n

وی در ادامه افزود: انجام عملیات راهداری ازجمله رنگ‌آمیزی، نصب گارد ریل و نصب علائم نیز در حوزه استحفاظی این اداره‌کل صورت خواهد گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر