يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: باید تلاش شود سرانه کتاب وکتابخوانی در کشور افزایش پیدا کند و به یک ارزش بین مردم تبدیل شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم  ضمن اشاره به ورود کاروان اسرای کربلا به شام اظهار داشت: اول ماه صفر مصادف است با ورود کاروان اسرای  کربلا به شام که این روز را تسلیت می‌گویم.
کد خبر: ۱۶۶۳۲
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: باید تلاش شود سرانه کتاب وکتابخوانی در کشور افزایش پیدا کند و به یک ارزش بین مردم تبدیل شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم  ضمن اشاره به ورود کاروان اسرای کربلا به شام اظهار داشت: اول ماه صفر مصادف است با ورود کاروان اسرای  کربلا به شام که این روز را تسلیت می‌گویم.

\n\n

وی افزود: در آستانه سالروز رحلت آیت‌الله سیدمحمد حسین طباطبایی مفسر بزرگ قرآن کریم و مولف تفسیر گران‌سنگ المیزان هستیم که بنام روز بزرگداشت علامه طباطبایی و همچنین به نام روز کتاب و کتاب‌خوانی نیز نامگذاری شده است.

\n\n

راستگو با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی و تجلیل از کسانی که در کتابخانه‌های کشور فعالیت دارند باید در اولویت باشد گفت: یکی از توفیقاتی که خداوند تبارک و تعالی به انسان عطا می‌کند انس و مونس بودن با کتاب است که جا دارد از همه کسانی که در امر کتاب‌داری فعالیت دارند به نحو احسن تقدیر و تشکر شود.

\n\n

امام جمعه اهرم افزود: کتاب‌خوانی باید در جامعه ترویج و همه دستگاه‌هایی که در این زمینه مسئولیت دارند باید طوری برنامه‌ریزی کنند که فرزندان این ملت از دوران خردسالگی با کتاب و کتاب‌خوانی انس پیدا کنند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی گفت: در بعضی مواقع می‌بینیم نمایشگاه‌های کتاب برگزار می‌شود که دردی از مشکلات جامعه درمان نمی‎کند که در این راستا باید در سبد کالای خانواده‌ها کتاب و کتاب‌خوانی جا پیدا کند.

\n\n

راستگو عنوان داشت: اگرقرار شد برای فرزندان خود هدیه‌ای تهیه کنیم این هدیه باید کتاب باشد و اگر ادارات و نهادهای کشور هم می‌خواهند تجلیل و تقدیر از کارکنان خود داشته باشند کتاب را بر سایر هدایا ترجیح دهند.

\n\n

امام جمعه اهرم ادامه داد: باید تلاش شود سرانه کتاب و کتاب‌خوانی در کشور افزایش پیدا کند و به یک ارزش بین مردم تبدیل شود.

\n\n

راستگو خاطرنشان کرد: امروز دشمن ناراحت از پیشرفت علمی و پررنگ شدن شعارهای انقلابی است و از این‌ها وحشت دارد و هزینه زیادی در این خصوص متحمل می‌شود تا شاید جلو پیشرفت رو به جلو کشور را بگیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر