جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مربی، سرپرست و بازیکن تیم فوتسال کم بینایان استان بوشهر که در رقابت های کشوری نایب قهرمان شد گفت: تیم فوتسال (B2-B3) این استان که همگی از شهرستان گناوه هستند، شایسته قهرمانی بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، فالح ناصری پوران روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم دراین دوره که برای نخستین بار در کشور برگزارشد، بازی های درخشانی ارائه داد و حتی لیاقت قهرمانی را نیز داشت اما به مقام دوم نائل شد.\n\n
کد خبر: ۱۶۶۵۹
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: مربی، سرپرست و بازیکن تیم فوتسال کم بینایان استان بوشهر که در رقابت های کشوری نایب قهرمان شد گفت: تیم فوتسال (B2-B3) این استان که همگی از شهرستان گناوه هستند، شایسته قهرمانی بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فالح ناصری پوران روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم دراین دوره که برای نخستین بار در کشور برگزارشد، بازی های درخشانی ارائه داد و حتی لیاقت قهرمانی را نیز داشت اما به مقام دوم نائل شد.

\n\n

\n\n

وی که سرگروه این تیم دراین رقابت ها بود، اظهارکرد: این تیم در دیدار نهایی با یک گل مقابل فارس شکست خورد اما حریف پس از زدن گل در لاک دفاعی فرو رفت و بازیکنان نتوانستند دراین موقعیت به گلی دست یابند.

\n\n

ناصری پوران گفت: در این رقابت ها که در شهر بابلسر و در گروه 4 تیمی و یک گروه سه تیمی با حضور 15 تیم از استان های کشور برگزارشد، استان فارس اول، استان بوشهر دوم و کرمان سوم شدند و احسان داودی از گناوه با زدن 11 گل آقای گلی را از آن خود کرد.

\n\n

وی ادامه داد: کادرفنی و بازیکنان تیم بوشهر بخشی از منابع مالی را دراین رقابت ها از جیب شخصی خود تامین و هزینه کردند.

\n\n

وی بیان کرد: تیم اعزامی استان بوشهر دراین رقابت ها متشکل از دانیال فردی، احسان داودی، رضا قایدی، ناصر حسن پور، محسن نارکی، علی دشتی زاده، حسن حیاتی، رضا قائدی بودند که همه آنها از بندر گناوه هستند.

\n\n

ناصری پوران گفت: قراربود مربی گری این تیم را محمدابراهیم زاده مطلق مربی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی که از گناوه است عهده دار باشد که ایشان به دلیل همراهی با تیم ملی در کره جنوبی نتوانست تیم را هدایت کند.

\n\n

وی از محمدرضا ابراهیم زاده رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر و حمزه مسعودی نیا معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه در زمینه همکاری و مساعدت مالی به این تیم قدردانی کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر