جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: تعامل شورا و شهرداری قدرت وصول مطالبات را بالا خواهد برد.\n\nبه گزارش فکرشهر، کریم حسین‌آبادی عصر امروز در جلسه معارفه شهردار بندر دیر، گفت: باید مفهوم زیبای بسیج را در جامعه نهادینه کنیم و روحیه بسیجی که همکاری، همدلی، هم‌زبانی، تلاش، کوشش، تعصب دینی و ملی را در وجود خود دارد در جامعه گسترش دهیم.\n\nوی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: کتاب‌خوانی از نیازهای ضروری هر جامعه‌ای است و همگان باید ترویج این فرهنگ را وظیفه خود بدانند.
کد خبر: ۱۶۷۳۰
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: تعامل شورا و شهرداری قدرت وصول مطالبات را بالا خواهد برد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کریم حسین‌آبادی عصر امروز در جلسه معارفه شهردار بندر دیر، گفت: باید مفهوم زیبای بسیج را در جامعه نهادینه کنیم و روحیه بسیجی که همکاری، همدلی، هم‌زبانی، تلاش، کوشش، تعصب دینی و ملی را در وجود خود دارد در جامعه گسترش دهیم.

\n\n

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: کتاب‌خوانی از نیازهای ضروری هر جامعه‌ای است و همگان باید ترویج این فرهنگ را وظیفه خود بدانند.

\n\n

\n\n

حسین‌آبادی افزود: شهرداری‌ها با توجه به رسالت فرهنگی خود تاکنون همکاری‌های بسیار خوبی با کتابخانه‌ها، از پرداخت سهم نیم درصدی عوارض داشته‌اند.

\n\n

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: تعامل شورا و شهرداری باعث تشکیل مدیریت شهری خواهد شد و تعامل میان این دو گروه قدرت وصول مطالبات مردمی را بالا خواهد برد.

\n\n

به نوشته ی فارس، حسین‌آبادی بابیان اینکه مدیریت شهری نقش بسزایی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد، اظهار داشت: مجموعه شوراها و شهرداران باید برنامه‌های خود را در راستای رضایت عمومی مردم قرار دهند و در تصمیمات آن‌ها منافع عمومی بر منافع شخصی ارجحیت داشته باشد.

\n\n

وی افزود: سیمای شهری استان بوشهر متناسب با ظرفیت‌هایی که انتظار داشته‌ایم نبوده است و باید با یک برنامه‌ریزی دقیق اولویت‌ها  تعریف شود تا به یک وضعیت مطلوب برسیم.

\n\n

مدیرکل دفتر استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌های عمرانی با یک نگاه خاص و به‌صورت ویژه از صفر تا صد توسط دفتر فنی رصد خواهد شد و شهرداری‌ها نیز موظف‌اند تمام پروژه‌ها را قبل از اجرا به دفتر فنی معرفی کنند.

\n\n

حسین‌آبادی آموزش نیروی انسانی را یکی از برنامه‌های اصلی دفتر فنی استانداری برشمرد و افزود: شهر دیر با توجه به سابقه تاریخی، مشاهیر و ظرفیت‌های بالقو‌ه‌ای که دارد، مدیریت شهری باید از این ظرفیت‌ها در راستای بهبود وضعیت فعلی استفاده کند.

\n\n

 در این مراسم رحیم جمالی به‌عنوان شهردار جدید بندر دیر معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر