دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: با اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار بزودی عملیات لایروبی بندر تجاری دیر این استان آغاز می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد راستاد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با لایروبی این بندر فعالیت های دریایی در این بندر تسهیل خواهد شد.\n\nوی در باره فعالیت تجاری در بندر دیر اظهار کرد: در هفت ماه امسال 21هزار و 412 تن تخلیه و بارگیری در این بندر صورت گرفته است.\n\nبندردیر(dayyer) در فاصله 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد و با 500 شناور صیادی و باری بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور است. \n
کد خبر: ۱۶۸۰۱
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: با اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار بزودی عملیات لایروبی بندر تجاری دیر این استان آغاز می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد راستاد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با لایروبی این بندر فعالیت های دریایی در این بندر تسهیل خواهد شد.

\n\n

وی در باره فعالیت تجاری در بندر دیر اظهار کرد: در هفت ماه امسال 21هزار و 412 تن تخلیه و بارگیری در این بندر صورت گرفته است.

\n\n

بندردیر(dayyer) در فاصله 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد و با 500 شناور صیادی و باری بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر