جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دریابانی استان بوشهر یک محموله‌ی قاچاق را در دیّر توقیف کرد\n\nبه گزارش فکرشهر، معاون عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: یک لنج تجاری محموله‌ی قاچاقی را به شکل ماهرانه‌ای از بندر شارجه‌ی امارات متحده عربی وارد آب‌های استان بوشهر کرده بود که دریابانی استان بوشهر آن در 6 مایلی بندر دیّر توقیف کرد.
کد خبر: ۱۶۸۴۰
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: دریابانی استان بوشهر یک محموله‌ی قاچاق را در دیّر توقیف کرد

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: یک لنج تجاری محموله‌ی قاچاقی را به شکل ماهرانه‌ای از بندر شارجه‌ی امارات متحده عربی وارد آب‌های استان بوشهر کرده بود که دریابانی استان بوشهر آن در 6 مایلی بندر دیّر توقیف کرد.

\n\n

سرهنگ‌دوم علی حاجت‌پور افزود: این محموله شامل بیش از یک میلیون و 200 هزار عدد قرص نیروزا، بیش از پنج هزار و 200 قوطی پودر نیروزا، 52 لیتر شربت نیروزا، هزار و 688 دستگاه گیرنده‌ی ماهواره، 198 گوشی تلفن همراه و 498 کیلو پوشاک به ارزش بیش از 88 میلیارد ریال بوده است.

\n\n

وی اضافه کرد: این گروه دو ماه زیر نظر مأموران اطلاعاتی ما بود و در این عملیات پنج متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر