شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه "مراقبتهای ادغام یافته کودک سالم" با حضور کاردانان و کارشناسان بهداشت خانواده مراکز بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر، کارشناس برنامه کودکان واحد سلامت خانواده، هدف از برگزاری کارگاه را ارتقاء کیفیت مراقبت کودکان در 8 سال اولد تولد بیان کرد.
کد خبر: ۱۶۹۱۲
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: کارگاه "مراقبتهای ادغام یافته کودک سالم" با حضور کاردانان و کارشناسان بهداشت خانواده مراکز بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس برنامه کودکان واحد سلامت خانواده، هدف از برگزاری کارگاه را ارتقاء کیفیت مراقبت کودکان در 8 سال اولد تولد بیان کرد.

\n\n

الهام غلامی نژاد، همچنین گفت انتظار داریم ،نیروهای بهداشتی بعد از گذراندن این کارگاه آموزشی ، مراقبتهایی که شامل ارزیابی ،طبقه بندی وهمچنین پیگیری و مشاوره کودکان زیر8 سال می باشد ،  را با کیفیت بهتر و مطلوبتری انجام دهند.

\n\n

\n\n

خانم غلامی نژاد، سپس در خصوص برنامه ارزیابی تکامل کودکان (ASQ) که از 2 سال گذشته به برنامه کودکان اضافه گردیده ، مطالبی را ارائه داد،

\n\n

وی در خصوص این برنامه توضیح داد، این برنامه شامل 19 پرسشنامه از 4 ماهگی تا 60 ماهگی می باشد و تکامل کودک را از نظر حیطه های حرکات درشت ،ظریف ، شخصی اجتماعی ،حل مسئله و برقراری ارتباط مورد بررسی قرار می دهد و در صورت نیاز به پزشک معین ارجاع داده می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر