سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه پیام نور جم گفت: 100 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور جم بومی شهرستان هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، جابر قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار جم با تشریح وضعیت دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هم‌اکنون 1450 دانشجو در قالب 12 رشته در دانشگاه پیام نور جم مشغول به تحصیل هستند.\n\nوی با بیان اینکه این دانشگاه از سال 86 فعالیت آموزشی خود را در شهرستان جم آغاز کرده است افزود: تاکنون 600 دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
کد خبر: ۱۶۹۳۳
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: رئیس دانشگاه پیام نور جم گفت: 100 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور جم بومی شهرستان هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، جابر قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار جم با تشریح وضعیت دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هم‌اکنون 1450 دانشجو در قالب 12 رشته در دانشگاه پیام نور جم مشغول به تحصیل هستند.

\n\n

وی با بیان اینکه این دانشگاه از سال 86 فعالیت آموزشی خود را در شهرستان جم آغاز کرده است افزود: تاکنون 600 دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

\n\n

قاسمی نقش دانشگاه در تحولات اجتماعی و سیاسی را بسیار موثر توصیف کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در اغلب خانواده‌های جمی نماینده دارد و عملکرد علمی آموزشی و فرهنگی دانشگاه، به صورت مستقیم بر بخش مهمی از خانواده‌ها تاثیرگذار است.

\n\n

وی دولت تدبیر و امید را برآمده از نگاه اعتدالی دانشگاه و دانشگاهیان دانست و گفت: خود را حامی سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید در توسعه علمی و فرهنگی کشور می‌دانیم.

\n\n

قاسمی افزود: دانشگاه پیام نور جم در جذب دانشجو به نسبت جمعیت در سطح استان مقام اول را داراست و این امر، نمایانگر ظرفیت دانشگاه برای توسعه آتی است.

\n\n

رئیس دانشگاه پیام نور جم با اشاره به برخی مشکلات زیر ساختی این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در تربیت مدیران آینده کشور و شهرستان جم نقش دارد و لازم است در حوزه‌های زیرساختی حمایت شود.

\n\n

قاسمی با اشاره به عدم وجود سالن کنفرانس و همایش‌ها، فضای مجزا برای نمازخانه و کتابخانه و نیز نیاز دانشگاه به محوطه‌سازی و زیباسازی فضای محیطی تاکید کرد: لازم است هم در بحث اعتبارات شهرستانی و استانی و هم اعتبارات ملی، دانشگاه پیام نور جم به صورت ویژه دیده شود.

\n\n

وی اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه فرماندار جم به حوزه علمی، شاهد توسعه و ارتقای دانشگاه‌ها در سطح شهرستان باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر