سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آمار سزارین در استان از 60 درصد به زیر 40 درصد رسیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر عزیزنژاد ظهر امروز در آیین راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بردخون اظهار داشت: بهداشت یکی از اولویت‌های دولت است و با ابلاغ سیاست‌های بهداشت توسط مقام معظم رهبری و طرح تحول بهداشتی قدم‌های بلندی در زمینه درمان و بهداشت برداشته‌ شده است که امیدواریم در حوزه آموزش نیز اقدامات مثبتی انجام شود.
کد خبر: ۱۶۹۷۷
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آمار سزارین در استان از 60 درصد به زیر 40 درصد رسیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر عزیزنژاد ظهر امروز در آیین راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بردخون اظهار داشت: بهداشت یکی از اولویت‌های دولت است و با ابلاغ سیاست‌های بهداشت توسط مقام معظم رهبری و طرح تحول بهداشتی قدم‌های بلندی در زمینه درمان و بهداشت برداشته‌ شده است که امیدواریم در حوزه آموزش نیز اقدامات مثبتی انجام شود.

\n\n

عزیزنژاد افزود: از زمان اجرای طرح، 172 هزار نفر در بیمارستان‌های استان بستری‌ شده و از مزایای طرح برخوردار شده‌اند و آمار سزارین از 60 درصد به زیر 40 درصد رسیده که شامل 10 هزار زایمان طبیعی و 8 هزار سزارین بوده است و در 7 هزار قلم تجهیزات پزشکی 42 درصد کاهش قیمت داشته‌ایم.

\n\n

وی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی گفت: برپایی بیمارستان در روستاها و مناطق دورافتاده باعث رضایتمندی مردم و بیماران شده و بیمارستان صحرایی بردخون شامل 11 تخصص نظیر کلیه، قلب، پزشک عمومی، زنان، اطفال، اعصاب و روان، ارتوپدی، داخلی، مغز و اعصاب، چشم، گوشی و حلق و بینی، دندان‌پزشک، رادیولوژی و خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، آزمایشگاه و داروخانه است.

\n\n

به نوشته ی فارس، معاون فرماندار شهرستان دیّر نیز با تجلیل از نقش بسیج گفت: پزشکان همراه با همه مردم بسیجی‌وار در همه عرصه‌های خدمت مشارکت دارند و حضور در این بیمارستان نیز نمونه‌ای از حرکت جهادی واقعی است که امیدواریم در همه مشاغل و اصناف گسترش یابد.

\n\n

سیدعلی پاک‌نژاد افزود: شهرستان دیّر فاقد بیمارستان و پزشکان متخصص است و طرح‌های ویژه سلامت شامل کلینیک دهان و دندان، توزیع قرص آهن در مدارس، بازدید از اصناف غذایی، تجهیز و راه‌اندازی مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان است که امیدواریم موجب گسترش حوزه سلامت در شهرستان دیّر شود.

\n\n

این بیمارستان به مدت سه روز در هنرستان کاردانش شهیده قائدی شهر بردخون دایر است و توسط بسیج جامعه پزشکی با همکاری ادارات و نهادهای استان، شهرستان و بخش برپا شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر