يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اوقف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال همزمان با هفته وقف هما یش" وقف و رسانه" در استان بوشهر برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام مرتضی محمدیان در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه وقف احسان ماندگار است، اظهار داشت: وقف صدقه همیشه جاری است و تا زمانی که افراد از وقف استفاده می کنند، ثواب و پاداش برای واقف نوشته می شود.\n\nوی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ وقف در جامعه موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه می شود افزود: در این راستا برنامه های مختلفی جهت ترویج این فرهنگ برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۱۶۹۹۳
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰

فکرشهر: مدیرکل اوقف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال همزمان با هفته وقف هما یش" وقف و رسانه" در استان بوشهر برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام مرتضی محمدیان در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه وقف احسان ماندگار است، اظهار داشت: وقف صدقه همیشه جاری است و تا زمانی که افراد از وقف استفاده می کنند، ثواب و پاداش برای واقف نوشته می شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ وقف در جامعه موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه می شود افزود: در این راستا برنامه های مختلفی جهت ترویج این فرهنگ برنامه ریزی شده است.

\n\n

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته وقف برنامه های فرهنگی در استان تدوین شده است که از جمله آن می توان به همایش وقف و رسانه، راه اندازی ایستگاه های"همه واقف باشیم" در سطح استان بوشهر و همایش هیات امنا و اصحاب وقف اشاره کرد.

\n\n

محمدیان گفت: برای انجام هدفمند برنامه های هفته وقف روز شماری برای این هفته در نظر گرفته شده است که عناوین آن شامل وقف همدلی و همزبانی، وقف قرآن سنت نبوی سیره ائمه اطهار (ع)، وقف نهاد ممتاز دینی، اجرای امینانه نیات واقفین، وقف تجلی مودت اهل بیت (ع) با تکریم امامزادگان، وقف علم و فناوری و نقش حوزه و دانشگاه، وقف بانوان و مشارکت‌های مردمی، وقف بهره‌وری موقوفات و اقتصاد مقاومتی می باشد.

\n\n

وی با عنوان اینکه وقف می تواند گام بزرگی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشد، اظهار کرد: با نگهداری و بهره وری مناسب از موقوفات می توانیم اثر گزاری خوبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.

\n\n

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون وقف های جدید در استان صورت گرفته و در مقایسه با سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر