دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردارگناوه گفت: شهرداری این بندر باوجود تلاش هایی که برای سالم سازی داخلی آن صورت گرفته با مشکلات عدیده ای روبرواست.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمبود نیروی انسانی مشکل اصلی فرا روی شهرداری است به گونه ای که هم اینک تنها در واحد عمران شهری تنها دو نفر نیرو وجود دارد که باید جوابگوی جمعیت 70هزارنفری شهر باشد.\n\nوی بدهی های سنگین را از دیگر مشکلات مهم شهرداری گناوه عنوان کرد و گفت: افراد زیادی از شهرداری طلب دارند و دراین ارتباط آدم هایی به شهرداری مراجعه می کنند که از 10 سال قبل تاکنون مطالبه هایشان مانده است. 
کد خبر: ۱۷۰۰۹
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: شهردارگناوه گفت: شهرداری این بندر باوجود تلاش هایی که برای سالم سازی داخلی آن صورت گرفته با مشکلات عدیده ای روبرواست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمبود نیروی انسانی مشکل اصلی فرا روی شهرداری است به گونه ای که هم اینک تنها در واحد عمران شهری تنها دو نفر نیرو وجود دارد که باید جوابگوی جمعیت 70هزارنفری شهر باشد.

\n\n

وی بدهی های سنگین را از دیگر مشکلات مهم شهرداری گناوه عنوان کرد و گفت: افراد زیادی از شهرداری طلب دارند و دراین ارتباط آدم هایی به شهرداری مراجعه می کنند که از 10 سال قبل تاکنون مطالبه هایشان مانده است. 

\n\n

شهردار گناوه بیان کرد: نداشتن املاک موردنیاز برای ارائه زیرساخت ها و خدمات و نیازهای اولیه به شهروندان از دیگر مشکل های شهرداری است طوری که چندین طرح برای اجرا در شهر با وجود تامین اعتبار نظیر احداث زمین چمن مصنوعی با مشکل زمین روبرو هستیم. 

\n\n

شهردار گناوه بیان کرد: در بدو ورود به شهرداری بدهی های خیلی وحشتناکی وجود داشت که بخشی از آن مربوط به بدهی های قبل از مسئولیت در سالیان اخیر بوده و بخشی نیز مربوط به بدهی هایی است که اگر به روز پرداخت نشود امکان کارهای روزمره وجود ندارد.

\n\n

\n\n

وی ادامه داد: پرداخت نکردن حق بیمه تامین اجتماعی و پول سوخت از مشکلات شهرداری بود که توانستیم آن را برطرف کنیم.

\n\n

شهردار گناوه گفت: در روزهای اول شروع بکار، تامین سوخت ماشین های شهرداری به دلیل بدهی بالا به شرکت پخش فرآورده های نفتی با مشکل روبرو شده بوشهر که با رایزنی با معاون فرمانداری وقت توانستیم این مشکل را برطرف تا کارهای خدمت شهری تعطیل نشود. 

\n\n

وی اظهارکرد: شهرداری ازنظر حقوقی نیز وضعیت بدی در سیستم قضایی داشت به گونه ای که هر بار محکوم می شدیم اما با کارهای انجام شده برای نخستین بار آرای صادره به نفع این مجموعه رقم خورد.

\n\n

طاهری افزود: در بحث اصلاح ساختار داخلی نتوانسته ایم به صورت کامل به آن دست یابیم که شاید دلیل آن را می توان در نامتوازن و نامتقارن بودن تخصص ها در سیستم شهرداری پیدا کرد.

\n\n

وی گفت: درحالی که همه انتظار کار از شهرداری بویژه واحد عمران شهری دارند تنها دو نیرو در آن حضور دارند و تمام کارهای عمران شهری را انجام می دهند.

\n\n

شهردار گناوه افزود: خدمات و کار در شهرداری به شکلی است که زمانی خرابی به وجود می آید، دیده می شود اما کار روی روال باشد کمتر دیده می شود.

\n\n

وی ساماندهی دستفروشان و بخشی از ساحل، آسفالت معابر، ادامه آسفالت خیابان حرم تا حرم و احداث پل ها در برنامه های اولویت شهرداری قرار گرفته که بزودی اجرایی می شود.

\n\n

\n\n

شهردارگناوه از مردم و دستفروشان خواست تا شهرداری را در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان یاری و کمک کنند که نتیجه آن هم برای شهر و هم برای دستفروشان مفید است.

\n\n

وی گفت: اگر وضعیت دستفروشی دراین شهر بدین منوال ادامه یابد، بازار گناوه باتوجه به رقبایی که پیدا خواهد کرد، دچار مشکل شده و مسافران کمتر به این شهر مسافرت خواهند کرد.

\n\n

شهردار گناوه اظهارکرد: بحث اخراج دستفروش از بازار مطرح نیست بلکه می خواهیم وضعیت کنونی را ساماندهی کنیم و دراین ارتباط محلی برای فعالیت و کسب وکار آنان پیش بینی کرده ایم.

\n\n

وی گفت: از رسانه های این شهرستان انتظار دارم مسائلی را که در شهرداری از قبل وجود داشته و وضعیتی که هم اکنون دارد به مردم اطلاع دهند تا در جریان قرار گیرند.

\n\n

شهردار گناوه با بیان اینکه رسانه وجدان بیدار جامعه است، گفت: اگر خبرنگاری نقدی دارد باید با اطلاع کافی وکامل و منصفانه و بادرنظر گرفتن شرایط سئوال های خود را مطرح کند.

\n\n

شهر گردشگری و تجاری گناوه در شمال استان بوشهر درطول سال پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان از اقصی نقاط کشور است. 

\n\n

\n\n

*ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر