جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: بوشهر به عنوان دروازه ورود کالا از جنوب و سلفچگان درقلب کشور، می توانند به عنوان یک کریدور حمل و نقل ایفای نقش کرده و شرایط برای همکاری مناطق ویژه این دوشهر مهیاست.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، عبدالله آورا در جریان بازدید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از منطقه بوشهر، افزود: در بوشهر و سلفچگان ظرفیت های مشترک بالقوه فراوانی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم در یک تعامل سازنده با برنامه ریزی همکاری مشترک داشته باشیم.
کد خبر: ۱۷۱۵۸
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: بوشهر به عنوان دروازه ورود کالا از جنوب و سلفچگان درقلب کشور، می توانند به عنوان یک کریدور حمل و نقل ایفای نقش کرده و شرایط برای همکاری مناطق ویژه این دوشهر مهیاست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، عبدالله آورا در جریان بازدید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از منطقه بوشهر، افزود: در بوشهر و سلفچگان ظرفیت های مشترک بالقوه فراوانی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم در یک تعامل سازنده با برنامه ریزی همکاری مشترک داشته باشیم.

\n\n

وی اضافه کرد: بوشهربا توجه به دارا بودن موقعیت استراتژیک خاص در جنوب ایران مستعد فعالیت های مختلف بویژه در زمینه بسته بندی وفرآوری انواع ماهی و میگو، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز حمل و نقل سردخانه ای و انبارهای با دمای پائین است.

\n\n

\n\n

آورا اظهارکرد: همچنین شرایط مطلوبی را برای سرمایه گذاری در زمینه استفاده از فناوریهای زیستی ونانو به منظور تولید خدمات و محصولات جدید دارد.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه با بازاریابی مناسب و همکاری سلفچگان، این محصولات را می توان با سهولت بیشتردر کشور عرضه کرد، ادامه داد: با توجه به مهیا بودن شرایط برای همکاری دو منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و سلفچگان باید برای بهره وری متناسب از ظرفیت های دو منطقه برنامه ریزی متناسب صورت گیرد.

\n\n

آورا با بیان اینکه توسعه همه جانبه فعالیت های اقتصادی منطقه ویژه بوشهر در اولویت برنامه های این منطقه است، افزود: در دو منطقه ظرفیت های بالایی در بخش های صنعت و تجارت وجود دارد که توجیه مناسبی برای توسعه روابط هستند.

\n\n

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در این بازدید گفت: زمینه های مساعدی برای روابط بین دو منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و سلفچاگن وجود دارد.

\n\n

سید مهدی طباطبایی افزود: امیدواریم بزودی شرایط همکاری بین دو منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و سلفچگان محقق شود.

\n\n

در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قائم مقام و معاون هماهنگ کننده، معاون اداری مالی و سرمایه گذاری و معاون فنی و اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز حضور داشتند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر